poniedziałek, 26 listopada 2012

Medaka Box

Opis:

Medaka Kurokami została wybrana na przewodniczącą Rady Studentów Akademii Hakoniwa i od razu postanowiła iż ma zamiar pomóc wszystkim studentom w szkole. Medaka postanawia założyć skrzynkę do której uczniowie wrzucali kartki z ich problemami i prośbami, które chcą, by dziewczyna spełniła. Szybko zostaje ona nazwana ,,Skrzynką Medaki". Wraz z Zenkichim Hitoyoshi zaczyna pracę, podczas której rozwiązuje problemy tak banalne jak sprzątanie klubowego pomieszczenia, poprzez poszukiwania zaginionych psów aż do pomocy w ustaleniu osobowości. Podczas trwania serii Kouki Akune i Mogana Kikaijima dołączają do Rady Studentów, aby pomóc bohaterom w rozwiązywaniu problemów.



Ogólne informacje:
Rok wydania - 2012
Ilość odcinków - 12
Czas trwania odcinka - 24 min.
Gatunek - komedia

Główne postacie:

-Medaka Kurokami

Moja ocena:
7,5/10
Medaka Box to anime dość ciekawe, które przyjemnie się ogląda. Jednak nie wciągnęło mnie jakoś szczególnie. Szczerze powiem, że Another uważam za dużo lepsze. Bardzo możliwe, że to dlatego, iż pomimo tego, że mają po tyle samo odcinków, które trwają tyle samo minut, to w Another dużo więcej się dzieje. Ale jak już mówiłam - oglądanie tego nie było dla mnie męczarnią i nie czułam, że mam ochotę jak najszybciej to wyłączyć. Jest to fajna, przyjemna komedia, którą można obejrzeć w wolnej chwili.

 
Kouki Akune (na górze, długie blond włosy), Mogana Kikaijima (z lewej, brązowej włosy), Medaka Kurokami (na środku), Zenkichi Hitoyoshi (na górze, krótkie blond włosy), Hansode Shiranui (jasne, niebieskie włosy)




_____________________________________________________________

Dziś, tak jak chcieliście, moja ocena miała być dłuższa, ale po prostu to takie anime, że nie wiem co o nim pisać ;p
Pamiętajcie, żeby na Gadu-Gadu lub e-mail wysyłać mi swoje rysunki, propozycje o czym mają być notki i wszystko inne co wam przyjdzie do głowy ^^

6 komentarzy:

  1. Obejrzałam pierwszy odcinek i mam podobne wrażenie - przyjemne, ale nie zachwycające. Dlatego odłożyłam na później, gdy będę mieć czas do wypełnienia, bo na razie mam lepsze rzeczy do oglądania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem tak... Nie wiedziałem o istnieniu takiego Anime póki jakaś osoba na mojej Galerii nie zamówiła głównej bohaterki o x3
    Na serio sam nie wiem co miał bym powiedzieć o tym Anime, kreska przyjemna.. Chociaż sam nie wiem czemu ostatnio dobijają mnie właśnie takie Anime które mają 12 odc i wszystko dzieje się za szybko i jest taki typowy schemat że wiesz... Robią w kółko to samo tylko nieco inna tematyka tego jest. Tak jak tu się zapowiada, w każdym odc pomagają jakiejś osobie. Zapewne jest jakaś trudność, i nie da się tej osobie pomóc a potem jakimś cudem jednak się da o.o
    Chociaż wiadomo ja nie oglądałem i nie wiem i już nie krytykuje xD
    I Tyyy... To wolno tutaj swoje rysunki przesyłać do ciebie?? Żeby na blogu się pojawiły? Ciekawe =w=
    Może gdybym miał gadu albo Email może bym coś dał.. Jednak widocznie jestem na tyle ślepy że nie widzę tutaj na blogu kontaktu do Panienki o.o''
    Pozdrawiam!! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że można przesyłać. W pierwszej notce o tym mówiłam ^.^ Pod nagłówkiem jest zakładka Kontakt i tam jest mój e-mail i GG ;D
      A ta osoba która zamówiła główną bohaterkę... To chyba ja xD

      Usuń
    2. Ty!! Faktycznie!! Aż musiałem sprawdzić czy to na pewno Ty czy jednak nie! xD
      A jednak, dzięki Tobie teraz podwójnie mam świadomość że takie Anime istnieje! Haha ^^

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń