sobota, 29 grudnia 2012

Cosplay

Hej :D
Dziś pierwsza notka o cosplayu :] Niedawno prosiłam o zamawianie postaci których zdjęcia cosplayu mam wstawić. Tych zamówień było niestety niewiele, ale ważne, że jakieś się jednak pojawiły ;D Oczywiście to nie ostatnia taka notka, żeby nie było ;3

Zamówienia

Dei Douhito
Assassin's Creed 

Zamówienie nie jest z anime, ani mangi, jednak zamówień i tak było mało, więc postanowiłam, że dodam :3






 Nie jestem pewna czy to jest to, o co prosiłeś, bo się niestety w ogóle na tym nie znam T^T Mam jednak nadzieję, wstawiam to o co ci chodziło ;D

Ada ;)
Naruto






Hah, to ostatnie zdjęcie mnie rozwaliło :D

Kuroshitsuji





Epicki Grell *.*
Podałaś tylko nazwy anime, a nic o konkretnych postaciach, więc sobie sama powybierałam ;]

I jeszcze taki bonus ode mnie...
Soul Eater





Mam nadzieję , że się podobało :3

4 komentarze:

  1. Dzięki za te Cosplay'e :D a Grell Przecudny *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak o to chodziło! ^^
    Kurcze muszę przyznać że niezły znalazłaś, na pierwszym wyglądali jak typowo z gry wyjęci. Ah uwielbiam to.
    Akurat Cosplay z części trzeciej, ostatni z pierwszej ale... Kurczaczki cudo ^^
    Dziękuję i Pozdrawiam i... Tak to ja Pisałem na Gadu odpisałem jeszcze raz, zaraz po twoim komentarzu u mnie x3''

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja prosiłabym jeszcze o cospley'e z Hotarubi no mori e ^u^ jeśli jakieś znajdziesz >.<

    OdpowiedzUsuń