czwartek, 20 grudnia 2012

Jak rysować mangowe oczy?

Cóż... W tej notce za wiele pisać nie będę, bo raczej mało prawdopodobne, żeby moje rozpisywanie się w czymkolwiek wam pomogło. W końcu to jedna z takich rzeczy które lepiej zobaczyć :] I dlatego dziś wstawiam kilka filmików z youtube.pl, które być może pomogą wam w rysowaniu oczu :]

1. W tym pierwszym filmiku chłopak fajnie (i na szczęście po polsku) wyjaśnia jak rysować niektóre oczy.  Według mnie dla początkujących może się okazać przydatny, a bardziej doświadczeni rysownicy mogą go sobie odpuścić lub obejrzeć dla przypomnienia, bo wydaje mi się, że coś takiego już potrafią :]


 2. W tym drugim filmiku wskazówek jak ogólnie narysować oczy jest mniej, bardziej skupia się na pokazaniu tego jak je ładnie pokolorować. Jeżeli interesują was nie tylko czarno-białe rysunki to też możecie obejrzeć ;p




3. Filmik numer trzy... Też mi się wydaje dość ciekawy i warty obejrzenia. Nie jest po polsku, ale to wiele nie zmienia, bo i tak za dużo w nim nie mówią. Bardziej niż dają wskazówki pokazują w nim rodzaje oczu. Całe sto ;D
Jednak z tego filmiku też jakąś naukę można wynieść, więc obejrzenie tego bardzo polecam ;p


4. W tym filmiku jest chyba najwięcej wskazówek co do rysowania oczu :] Dziewczyna która to nagrała, poza prawie jednominutowym mówieniem o swoim komiksie itp, dość dokładnie wyjaśniała co i jak, więc ten również warto obejrzeć ;]



To tyle na dzisiaj.

Możliwe, że za jakiś czas zrobię drugą część wskazówek co do rysowania oczu ;p

Przypominam wam o zamawianiu cosplayów ^^

Następna notka będzie świąteczna, więc się przygotujcie :3

3 komentarze:

  1. OMG to kawaii for me... Ja tak chcę umieć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. filmik 1 nie istnieje a 2 jest prywatny, ale pozostałe dwa spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze niedawno je oglądałam, szkoda, że już nie można :/

      Usuń