sobota, 9 lutego 2013

Gify z ,,Soul Eater"

Dzisiaj kolejna nota z gifami x3 
Albo mi się zdaje, albo mam coraz mniej pomysłów na to o czym pisać ._.
Ten ostatni to trochę taki spoiler, ale nie mogłam się powstrzymać xD


 















To na tyle ^^
Prawie w ogóle nikt nie komentuje... ._. Takie pytanie - czytacie w ogóle tego bloga? Bo mam wrażenie, że nikogo tu nie ma xd
A właśnie... Odpowiadać na ankietę :d Nie pisałam o żadnych mangach, bo nie mam kasy żeby jakieś kupować, więc praktycznie ich nie czytałam... Do czasu gdy spotkałam się z cudowną stroną jaką jest http://www.manga-lib.pl/ xD :D
I muszę się jeszcze podzielić z wami moim szczęściem... Do wakacji na mojej półce stoi 10 tomów FullMetal Alchemist <3 Koleżanka mi pożyczyła xd Ma tego więcej, więc następnym razem zapożyczę resztę :D <3
Dobra, niepotrzebnie przedłużam, to już taki ostateczny koniec tej noty >.<
Żegnam ;D

3 komentarze:

  1. Ja czytam oczywiście że czytam... Jednak no Soul... Wiadomo nie lubię tego Anime jak i Mangi w tak samo wielkiej mierze co Fairy Tail.
    No ale gify całkiem w porządku ^^
    Ano właśnie jak czytałem że nie masz jak kupować mang już miałem pisać ci o stronie z Mangami którą znalazłaś x3
    Osobiście też nie bardzo kupuje tylko Residenta Evila bo inne tytuły wydawane w Polsce nie są za ciekawe >.>''
    Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czytam. :) Fajne gify. ^^ Pierwszy najbardziej mi się podobał. ;)
    Pozdrawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  3. W przedostatnim gifie się zakochałam *-*, a Kid w drugim sprawił że płakałam ze śmiechu, przez to jak mi się przypomniała sytuacja w piramidzie xD

    OdpowiedzUsuń