wtorek, 5 lutego 2013

Jak rysować włosy w mandze?

Kolejna notka dotycząca rysowania :] Tym razem, tak samo, ja poprzednio za wiele pisać nie będę. Skupię się na pokazaniu jakichś przydatnych filmików i obrazków. Dobra, zaczynamy...

1. W tym filmiku niestety nie usłyszycie żadnych wskazówek, które niestety zastąpiła muzyka. Jednak pomimo tego wszystko jest dokładnie pokazane, więc sami możecie wyciągnąć z tego jakieś wnioski... 


2. Filmik jeden z najlepszych, które udało mi się znaleźć. Trwa ok. 20 minut, jednak warto poświęcić trochę czasu, by go zobaczyć. Wydaję mi się, że będzie naprawdę pomocny.




Więcej filmików, które można by wstawić, nie znalazłam. Ogólnie jest ich mało, a i tak większość z nich jest beznadziejna. A szkoda... Zamiast tego jeszcze kilka obrazków.





To ostatnie jest takie nie do końca mangowe, jednak wstawiłam to, bo gdyby zupełnie zabrakło wam pomysłów na fryzurki, to możecie z tego skorzystać ^^ 

Dobra, a teraz jeszcze tak organizacyjnie... W kilku ostatnich notach pytałam was o różne rzeczy dotyczące bloga. Ostateczny wynik...
  • Posty będą się pojawiać dwa razy w tygodniu. W sobotę i we wtorek lub środę.
  • Co do wyglądu bloga i tego jak go prowadzę nie będzie żadnych zmian, bo zastrzeżeń to wy raczej nie mieliście.
  • Konkursy dla urozmaicenia czasem będą się pojawiać. Większości było to raczej obojętne, jednak pomyślałam, że ostatecznie może z tego wyjść coś fajnego ^^. Za jakiś czas pewnie zorganizuję pierwszy, ale nie teraz, bo na chwilę obecną raczej za wiele osób by udziału nie wzięło (a przynajmniej tak mi się zdaje xd). ^^
  • Biorąc pod uwagę to, co chcecie widzieć na blogu, najwięcej będzie (i wcale się nie dziwię xd) opisów i recenzji, a zaraz po tym porad dotyczących rysowania i obrazków.
Dodatkowo w ,,Teraz oglądam" jest napisanych kilka tytułów, a to dlatego, że zwykle nie umiem się skupić tylko na jednym anime ^^ Każdy link prowadzi do obrazka :3 Poza tym napisałam ile odcinków już obejrzałam, żebyście wiedzieli kiedy się mniej więcej spodziewać następnej noty ^^

Dobra, na tym chyba koniec ;] Mam nadzieję, że wszystko wam pasuje i ogólnie z wyniku jesteście zadowoleni. ^^

2 komentarze:

  1. Ja ostatnio skupiam się na ryowaniu W.I.T.C.H moich boheterek z dzieciństwa :p
    A post bardzo mi się przyda, mam niemałe problemy żeby narysować włosy ;/

    zapraszam do mnie (gruntowne zmiany): mojblon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rysuje postaci manga już od... Paru lat ( ; ale nie znałam tylu twarzy, włosów.

    OdpowiedzUsuń