środa, 20 marca 2013

Spirited Away: W krainie Bogów (anime)

Opis:

Rodzina Chihiro musi przeprowadzić się do nowego domu. Po drodze gubią się w lesie i trafiają do dziwnego miejsca przypominającego opuszczone wesołe miasteczko. Rodzice Chihiro znajdują stół pełen znakomitych potraw i natychmiast zabierają się do jedzenia. Tymczasem dziewczynka zwiedza to dziwne miejsce. Okazuje się ono nie opuszczonym wesołym miasteczkiem, ale tajemniczą krainą, gdzie rządzi zła czarownica, Yubaba. Aby nie podzielić losu swoich rodziców oraz uratować siebie i ich (zostali zamienieni w świnie za zjedzenie pokarmu bogów), Chihiro musi rozpocząć pracę w tym tajemniczym świecie...

Ogólne informacje:

Premierowa emisja - 2001
Ilość odcinków - 1
Czas trwania - 125 min.
Gatunek - przygodowe, fantasy

Główne postacie:

- Chihiro
- Haku

Moja ocena:
10/10
Jest to jedno z anime uwielbianych przeze mnie od dziecka. Będąc mała i nie wiedząc co to anime, oglądałam to bardzo często i zachwycałam się tym za każdym razem.
Po pierwsze fabuła... Oryginalna, ciekawa i wciągająca, co jest chyba najważniejsze. Ogólnie wszystkie produkcje Studia Ghilbi nie zawodzą. Te które widziałam były naprawdę cudowne, a w większości najbardziej podobały mi się wyreżyserowane przez Hayao Miyazakiego, do których oczywiście zalicza się Spirited Away.
Kreska nie jest jakaś niezwykle piękna. Czasem odejmuje za to te 0,5 punktu, ale jeżeli chodzi o to anime, to nie mogę zrobić inaczej niż dać pełne 10. Projekty większości postaci są dość proste, nie ma w nich nic nadzwyczajnego, a jednak są miłe dla oka i przyjemnie się na nie patrzy. 
Muzyka świetna. Strasznie mi się podoba, na chwilę obecną cały czas gra jeden z moich ulubionych soundtracków właśnie z tego anime. (Na końcu noty dodam z nim filmik).
Ogólnie tak jak mówię - jedno z anime które koniecznie musi znaleźć się na liście "Do obejrzenia" ;3

Ulubiona postać: Haku
Ulubiony cytat:  ,,Nic co się zdarzyło nie popada w niepamięć , chociaż czasem nam się wydaje że tak."

Haku i Chihiro






 Soundtrack

Na tym koniec :3
Takie pytanie... Pamięta ktoś o tym, że mieliście mi przysyłać rysunki? Jak nie, to już przypomniałam -.- Wysyłać, wysyłać ;p
GaduGadu: 35705475

4 komentarze:

  1. hunter... ja też :D oglądałam połowę, ale po samym początku uznałam,że zajebiste :D przy okazji, kiedy nota z rysunkami ? ^^''
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje pierwsze anime najlepsze ze wszystkich 😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje pierwsze anime najlepsze ze wszystkich 😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń