środa, 10 kwietnia 2013

Gify z ,,FullMetal Alchemist"
























Koniec na dzisiaj... Przyznam się, że jak zawsze zapomniałam o środowej nocie ._. Zawsze przypomina mi się dopiero wieczorem >.< Jak Weronika powróci, to ona będzie wtedy pisać, a ja sobie zarezerwuję sobotę ^^
Ostatnio animców oglądam nie za dużo, ale nie jest aż tak źle... Na przykład moja koleżanka (która pewnie to czyta xd) Another ogląda już ponad pół roku, a i tak zobaczyła dopiero sześć odcinków xD Ponoć nie ma czasu xd Więc na mnie narzekać nie możecie <3
Hmm... Jeszcze taka jedna sprawa... W statystyki patrzę i osób na bloga wchodzi mniej więcej tyle co zwykle. Ale jakoś się zbytnio nie pokazujecie...  
Więc taka prośba: poświęćcie się i chociaż ten jeden raz napiszcie komentarz pod notą (najlepiej tą). Niech to będzie chociaż głupie "przeczytałam/em", a mi sprawi wielką radość, bo będę wiedziała, że ktoś tu jeszcze jest nie przez przypadek >.<
Jak będzie znów zero komentów, to ja się załamię ._.

5 komentarzy:

  1. Ja zawsze czytam, i staram się komentować ^^
    I nie załamuj się, po jakimś czasie znowu zaczną wchodzić <3
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Za każdym razem czytam, a notek wyczekuję z utęsknieniem ^,^ Więc nie załamywać mi się tu! (proszę!)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog, będę wpadać xD obserwuje, liczę na rewanż :D http://chibusa-o-zarciu-i-zyciu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Edziu <3 kocham go! najlepszy gif to .... ten szaro-biały z Edziem i jego rozpadającą się ręką. Zaraz piękny i smutny T.T

    http://japonskigeodeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog, wpadnij do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń