środa, 3 kwietnia 2013

Sword Art Online (anime)

Opis:

Jest rok 2022. Na świecie prawdziwą furorę robią zaawansowane gry wieloosobowe z użyciem najnowszych technologii wirtualnych. Długo oczekiwana gra Sword Art Online (SAO) ma właśnie swoją premierę i tysiące osób przyłącza się do wspólnej zabawy. Wśród nich jest Kirito - młody chłopiec, który był jednym z testerów tego tytułu. Po krótkim czasie niczym nie skrępowanej rozrywki gracze zaczynają dostrzegać pierwsze problemy. Szybko okazuje się, że to twórca gry - Akihiko Kayaba miał niecne zamiary i dodatkowo zmodyfikował swój produkt. Gracze nie mogą opuścić komputerowego świata, dopóki nie ukończą ostatniego poziomu gry. Szkopuł w tym, że kto straci wszystkie punkty życia w SAO, ten umiera naprawdę...



Ogólne informacje:

Premierowa emisja - 2012
Ilość odcinków - 25
Czas trwania - 24 min.
Gatunek - przygodowe, romans

Główne postacie:

- Kazuto Kirigaya (Kirito)
- Asuna Yuuki

Moja ocena:
10/10
Cóż... Mówiąc krótko anime mnie urzekło. Podobało mi się pod każdym względem, ale po kolei...
Najpierw fabuła. Pomysł ogólnie bardzo oryginalny, z jakim się wcześniej nie spotkałam. W niektórych momentach zwroty akcji były bardzo nieprzewidywalne i przez to jeszcze ciekawsze, a inne wywoływały u mnie łzy, co bardzo mi się podobało. Zakończenie też dość fajnie zrobione, więc tutaj nie można nic zarzucić.
Muzyka oczywiście też mi się bardzo spodobała. Moim zdaniem zawsze jest świetnie dobrana do sytuacji i przyjemnie się jej słucha.
Bohaterowie... Oni również zostali ciekawie przedstawieni, pod niektórymi względami podobni, a jednak dość różni.Najbardziej polubiłam Yui i Kayabę Akihiko. Yui możliwe, że za to, że ja po prostu uwielbiam dzieci w anime. Nie wiem dlaczego, ale w tych które oglądałam są po prostu tak stworzone, że nie mogę inaczej. Czemu Kayaba Akihiko? Na to pytanie sama nie umiem odpowiedzieć. Może spodobało mi się jego podejście do tego wszystkiego? Cóż... Nie będę się zastanawiać, bo i tak nic z tego nie wyciągnę.
Ogólnie anime należy do tych, które po prostu TRZEBA zobaczyć.
Ulubiona postać: Yui, Kayaba Akihiko
Ulubiony cytat: ,,Właściwiej jest umrzeć z kimś, niż dać komuś zginąć samemu"      

Od lewej: (od góry) Andrew "Agil" Mills, Ayano "Sillica" Keiko (w kitkach), Asuna Yuuki (w długich włosach), Tsuboi "Klein" Ryoutarou (ciemnoróżowe włosy), Kazuto "Kirito" Kirigaya, Rika "Lisbeth" Shionozaki  (jasnoróżowe włosy)


Yui





Pierwszy opening
 


 AMV


I w ten sposób zakończę notę :3
Od Weroniki nie ma żadnych oznak życia, niestety. Miało jej nie być tydzień, a mija już drugi, czy trzeci. Miejmy nadzieję, że niedługo znów do nas dołączy :D
Pa pa :>

1 komentarz:

  1. kocham to anime <3
    też uwielbiam Yui *-*, no i zajefajny jest Kirito <3
    cieszę się, że je opisałaś ;)
    i to AMV...
    Czekam na nową notkę! ;>

    OdpowiedzUsuń