niedziela, 2 czerwca 2013

Clannad (anime) + info

Opis:

Tomoya Okazaki rozpoczął właśnie ostatni rok nauki w liceum. Jego życie nie należy jednak do najprzyjemniejszych. Kiedy był mały jego matka zginęła w wypadku samochodowym, a ojciec, aby zapomnieć o cierpieniu, uciekł w hazard i alkohol. Między ojcem i synem dochodziło do kłótni, raz nawet Tomoya oberwał, dzięki czemu nabawił się kontuzji ramienia. Od tamtej pory chłopak omijał przebywanie w domu jak tylko mógł. Stał się trochę niegrzeczny, zyskał w szkole nie najlepszą reputację, ale nie obchodziło go to - przestało mu bowiem na czymkolwiek zależeć. Pewnego dnia poznał jednak Nagisę, skromną i cichą dziewczynę, której postanowił pomóc.

Ogólne informacje:

Premierowa emisja - 2007
Ilość odcinków - 23
Czas trwania - 25 min.
Gatunek - Dramat, Okruchy Życia



Główne postacie:

- Tomoya Okazaki
- Nagisa Furukawa

Moja ocena:
10/10
Anime mnie oczarowało. Po prostu. Nie da się tego powiedzieć inaczej. Podobało mi się w każdym najmniejszym względzie, jeżeli miało jakieś minusy, to przesłoniło mi je morze plusów.
Podobało mi się wszystko... Kreska ładna, nie przesadzona, a nie było też żadnych niedociągnięć. Postacie ciekawe, które bez problemu dawało się lubić, a nie miało się raczej powodu, by mieć coś przeciwko nim. Fabuła ciekawa, prosta, a wciągająca. Podobało mi się to, że pomimo tego, że Clannad jest anime znanym z tego jak bardzo jest wzruszający, nie brakowało dość sporej ilości humoru. Muzyka też super, opening, ending tak samo... Tak jak mówiłam, ja w nim minusów nie widzę i jak na razie Clannad dostał nalepkę z napisem "ulubione" ;3
Ulubiona postać - Ibuki Fuko
Ulubiony cytat - ,,Jeśli zawsze będziecie ustępować innym, nigdy nie zrealizujecie swoich marzeń!" ~ Kyou Fujibayashi 

Tomoya Okazaki
Nagisa Furukawa



Kyou Fujibayashi


Ryou Fujibayashi

Kotomi Ichinose


Ibuki Fuko





Tomoyo Sakagami




Opening


Ending
___________
To na tyle z noty, teraz info.
Jak pewnie każdy zauważył w ciągu tygodnia nie było żadnego posta, a ten pojawia się dzisiaj zamiast wczoraj. Właśnie z tego chciałam się wytłumaczyć...
Z pewnych powodów nie miałam (i nadal za bardzo nie mam) dostępu do komputera, a Weronika ma zbyt wolny internet, żeby jak na razie cokolwiek napisać. Przez to, że nie mogłyśmy ani we wtorek, ani w środę, uznałyśmy, że później już nie ma sensu. Wczoraj planowałam coś opublikować, tak jak zwykle w soboty, jednak był Dzień Dziecka, a więc prawie cały dzień nie było mnie w domu, a gdy wróciłam (nie wiem czemu) byłam tak zmęczona, że prawie od razu położyłam się spać. 
W dodatku mówię - Weronika ma zbyt wolny internet, żeby cokolwiek napisać, więc chwilowo wszystko w moich rękach...
Jednak ja też nie zawsze będę teraz mogła, więc albo nota albo będzie w dniu takim jak zwykle, albo wcale. Przez jakiś czas musicie wytrzymać w taki sposób...
Jeszcze odpowiedź dla Ewa Rydzewska. Posty pojawiają się we wtorek/środę i w sobotę. Tylko w tym tygodniu tak inaczej wyszło... :3  

1 komentarz:

  1. Bardzo profesjonalna recenzja a mangę na pewno w wolnej chwili włączę ;)

    OdpowiedzUsuń