sobota, 29 czerwca 2013

Wakacje wreszcie są ! :D

Jak wszyscy wiecie, dziś, w sobotę dwudziestego dziewiątego rozpoczęły się długo wyczekiwane przez wszystkich wakacje. Niektórzy co prawda już je mają od jakiegoś czasu, ale cśś, nie chwalcie się :)

Cała ekipa bloga, a w tym ja, nowa autorka, życzy Wam, naszym kochanym czytelnikom wesołych wakacji!

A teraz te życzenia bez ładu i składu :D :
Tak więc, żebyście się nie zabili, bo to o jednego czytelnika mniej :(
żebyście się świetnie bawili bez szkoły, nawet o niej nie myślcie, bo po co? :D
żebyście obejrzeli wieeeeele anime i przeczytali drugie tyle mang
żebyście poszli na jak największą ilość konwentów, bo również po to są wakacje :)
żebyście poznali dużą ilość fajnych ludzi, szczególnie Otaku :D
żebyście nas nie opuścili
żebyście mieli, na co popatrzeć (chłopaki i dziewczyny) xD
żebyście znaleźli drugą połówkę
żebyście nigdy nie zapomnieli wakacji 2013 :D



















Podsumowując, jestem nową autorką ^^. Podpisuję się jako Yae Furusawa lub Kakashii711. Jestem na tak zwanym "stażu", Wy będziecie głosować, czy mam zostać w połowie lipca, lub pod jego koniec ^^. Tak więc, mam nadzieję, że mnie polubicie :).

4 komentarze:

  1. Wakacje, wakacje <3, jakoś jeszcze ich nie czuję </3. Trzymam kciuki, żebyś została na tym blogu jak najdłużej ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie :d
      Dziękuję, dziękuję, ja też mam taką nadzieję :D

      Usuń
  2. A ja czuję te wakacje! Co prawda u mnie pogoda jest nie zbyt fajna, no ale...
    Genialny blog! Obserwuję i wpadnę tu jeszcze.
    Jestem Otaku!
    blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham wakacje! tyle miesięcy czekania i nareszcie nadeszły~! <3
    Obyś długo została na blogu, wierzę w Ciebie ^.^

    OdpowiedzUsuń