środa, 31 lipca 2013

Liebster Award

Na wstępie chciałabym podziękować za ponad 10 000 wejść, KOCHAM WAS

Dziś tak trochę niezwiązane z tematem, ale ok... Skoro już jest nominacja, to trzeba się cieszyć ^^

Zostałam nominowana do Libster Award przez Ewa-chan z bloga: japonia-forever.blogspot.com

Zasady:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Odpowiedzi:
1. Jaka jest twoja ulubiona manga?
FullMetal Alchemist, DNAngel, Lovely Complex
 
2. Jakie jest twoje ulubione anime ? 
Clannad, Clannad: After Story, Btooom!, Lovely Complex, No.6
 
3. Jaki jest twój ulubiony gatunek anime i mangi?
Nie mam ulubionego. To czy jakaś seria mi się spodoba, czy nie, naprawdę rzadko kiedy zależy od gatunku.

4. Czy czujesz się otaku?
Jak najbardziej.

5. Czy chcesz pojechać do Japonii ?
Od dawna o tym marzę.

6. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Miasto Kości, Cassandra Clare
Komórka, Stephen King
Kwiaty na poddaszu, Virginia C. Andrews
 
7. Jaki gatunek muzyki najczęściej słuchasz ?
Chyba rock.

8. Co cię skłoniło do pisania bloga ?
O jeju... Nie wiem. Od dawna lubiłam pisać blogi, a dodatkowo zauważyłam, że mam jakiś temat, który lubię a może zainteresować też kogoś innego. Sądziłam, że ostatecznie skończy się to tym, że go zostawię jak wiele poprzednich, ale cóż... Przywiązałam się <3

9. Jakie są twoje zainteresowania ?
Anime, manga, Japonia, rysowanie, pisanie książek i opowiadań, prowadzenie blogów, granie na gitarze (na poziomie bardzo, bardzo podstawowy), czytanie.

10. Jaki jest twój ulubiony film ?
Sala Samobójców
 
11. Jaką książkę czytałeś/czytałaś ostatnio ?
 
Zapomniane, Cat Patrick

Nominowane blogi:
 (Sorry, że tylko osiem ^^) 

Pytania do nominowanych:
1. W jakim wieku i dlaczego zainteresowałeś/aś się anime/mangą/Japonią?
2. Jakie jest twoje ulubione anime?
3. Jaka jest twoja ulubiona manga?
4. Byłeś/aś na konwentach? 
5. Oglądasz azjatyckie filmy?
6. Czujesz się Otaku?
7. Jakich autorów książek najbardziej lubisz?
8. Jaki jest twój ulubiony film?
9. Myślałeś/aś kiedyś o narysowaniu własnej mangi?
10. Masz jakieś mangi/przypinki/torby/poduchy/...?
11. Co myślisz o vocaloidach?

Okej, koniec c:
A właśnie, od teraz w każdym miesiącu będzie pojawiała się ankieta: Najlepszą autorką miesiąca ... jest: i będziecie wybierać, która z nas tym razem według was spisywała się najlepiej. Ponieważ lipiec się już kończy, na oddawanie głosów dotyczących ów miesiąca macie czas do 05.08. Mam nadzieję, że dużo osób będzie oddawało głosy i sądzę, że będzie to ciekawe doświadczenie c; 

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację, jednak ja się w to nie bawię c: Pozwól, że na pytania odpowiem tu...

    1. W wieku 11 lub 12 lat. Koleżanka mi pokazała anime (Bleach) i wpadłam. ;p
    2. FMA: brotherhood, No.6, Nana
    3. Kuroshitsuji
    4. Tak, na trzech (Japanicon 2 i 3, One Day Event)
    5. Raczej nie.
    6. Nie.
    7. T.Goodkind, L.M.Montrogmery, M.Musierowicz
    8. Mało filmów oglądam i nie mam ulubionego.
    9. Tak, ale nie umiem rysować x)
    10. Mam.
    11. Czasem lubię ich posłuchać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje <3. Oby tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję!
    1. 14 lat
    2. Naruto
    3. Skip Beat!
    4. Niestety nie
    5. Hai!
    6. Hai!
    7. Libba Bray - uwielbiam
    8. Keith
    9. Hai! Nawet próbowałam! (skończyło się na 3 stronach -_-)
    10. Czekam na przesyłkę z poduchą Naruto ;3
    11. Lubię je. Gumi jest kawaii!

    Podziękowania znajdziesz na naszym blogu
    http://passion-otaku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję serdecznie za nominację :)
    Też nie bawię się w takie rzeczy, ale wielką przyjemnością była nominacja od Ciebie.

    1. W wieku ok. 13 lat oglądałem program Hyper. Tam po raz pierwszy zetknąłem się z anime. Gdy obejrzałem Chobits - wszystko poszło z górki i zakochałem się w japońskiej kulturze.
    2. Mam 3 ulubione. Fullmetal Alchemist Brotherhood, Steins;Gate i Angel Beats.
    3. Spice and Wolf.
    4. Niestety nie miałem okazji.
    5. Oczywiście, ostatnio oglądałem Death Note, dał radę :D
    6. Nie, szczerze mówiąc nie bawię się w stawianie swojej osoby w jakiejkolwiek subkulturze, czy grupie. Jestem po prostu fanem anime :)
    7. Dean Koontz, Tolkien, King.
    8. Mr. Nobody.
    9. Niestety nie mam zdolności artystycznych, pomijając smykałkę do wierszy i opowiadań ^^
    10. Nic z tych rzeczy, ale zamierzam sobie sprawić!
    11. Nie fascynuję się nimi, ale też nie przeszkadzają mi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedziałam na moim blogu ;).

    OdpowiedzUsuń