wtorek, 16 lipca 2013

Ouran High School Host Club (anime)

Opis:

Ouran High School to liceum dla dzieci ludzi bogatych. Wnętrze szkoły urządzone jest z niezwykłym przepychem, wszędzie wiszą szklane żyrandole, porozkładane są czerwone dywany, po których przechadzają się młodzieńcy w mundurkach i śliczne dziewczęta w żółtozłotych sukniach. Raz na jakiś czas szkoła przyjmuje jednego niezwykle zdolnego ucznia, którego nie byłoby stać na uczęszczanie do tego miejsca. Tym razem takim uczniem zostaje Haruhi Fujioka. Od razu pierwszego dnia trafia na Host Club, klub złożony z sześciu przystojniaków reprezentujących odmienne typy urody i charakteru ("dziki", "odrobinę diabelski", "książę z bajki", "opanowany" i "lolita boy"), których celem jest zapewnianie uczennicom rozrywek – pogawędek przy herbacie i dotrzymywania towarzystwa. Haruhi przypadkiem tłucze wartą ¥8,000,000 wazę, a ponieważ nie ma jak za nią zapłacić, musi dług odpracować. Tamaki Suou, samozwańczy król klubu, odkrywa, że jeżeli zamienić niegustowne okulary na soczewki, a brzydki, wytarty sweter na warty fortunę mundurek, Haruhi staje się niezwykle przystojnym młodzieńcem. Pojawia się jednak problem, bo to wcale nie jest chłopak – odkrywają, że ich nowy nabytek to w rzeczywistości dziewczyna (dość dziwna, a na pewno różna od tych uczących się w Ouran – nie interesują ją romanse, nie boi się robaków, jest raczej sceptycznie nastawiona do życia). W końcu Host Club decyduje się ukrywać ten szczegół przed innymi. Oficjalny powód jest taki, że przecież dziewczyna musi odpracować wazę, ale trudno się nie zorientować, jak wielką przyjaźnią darzą ją inni...

Ogólne informacje:

Premierowa emisja - 2006
Ilość odcinków - 26
Czas trwania - 24min.
Gatunek - Dramat, Komedia, Romans

Główne postacie:

- Haruhi Fujioka
- Tamaki Suou
- Kyoya Ootori
- Hikaru i Kaoru Hitachiin
- Mitsukuni "Honey" Haninozuka
- Takashi "Mori" Morinozuka


Moja ocena:
10/10
OHSHC to według mnie bardzo dobre anime godne polecenia każdemu, kto lubi komedie (w sumie nawet można za nimi nie przepadać, ja nie przepadam ani za komedią, ani za romansem, ale anime mi się bardzo spodobało :)).
Po opisie każdy może pomyśleć, że OHSHC to kolejna nudna komedia połączona z romansem i tragedią. Ja co prawda nie czytałam opisu przed oglądaniem, tylko od razu włączyłam pierwszy odcinek i anime mnie urzekło. Co prawda serial nie skupiał się na uczeniu nas czegoś, tylko na śmiechu i płaczu.
Kreska może i nie jest powalająca, ale mi się podobała, a postacie były bardzo rozbudowane, co było bardzo widać. Fabuła jak dla mnie była  bardzo dobra, przeszłość bohaterów była dopracowana, równie dobrze jak ich rodziny, które raz czy dwa przewijały się w anime.Host Club nie grzeszy brzydkością, co jeszcze polepsza anime. A Mitsukuni jest tak bardzo słodki, że miałabym ochotę go schrupać ;).
Muzyka ładnie podtrzymywała atmosferę, a w openingu się wręcz zakochałam. Tła się nie wyróżniały niczym szczególnie, jednak nie były złe.
Anime wiele razy mnie rozśmieszyło, ale i też zasmuciło. Gorąco je polecam dziewczynom, ale może jakiś chłopak by też się skusił, co? ;)

Ulubione postacie - Kyoya Ootori, Takashi Morinozuka
Ulubiony cytat - "No, dajcie już spokój, co jak co, ale morderstwo dość ciężko będzie zatuszować..." ~ Kyoya Ootori

Od lewej: Mitsukuni "Honey" Haninozuka, Kyoya Ootori, Tamaki Suou, Haruhi Fujioka, bliźniacy Hitachiin, Takashi "Mori" Morinozuka:


Mitsukuni "Honey" Haniozuka:


Kyoya Ootori:


Tamaki Suou:


Haruhi Fujioka:


Bliźniaki Hitachiin:


Takashi "Mori" Morinozuka:


Opening:


Ending:


Wedle propozycji Weroniki, dodałam recenzję. ^^ Jest to mój ostatni post w trakcie stażu, bo w niedzielę wyjeżdżam. Ankieta odnośnie mojego zostania na blogu jest po prawej stronie, głosujcie :). Tak więc, do zobaczenia lub nie, jeszcze raz życzę Wam udanych wakacji. ;)

3 komentarze:

  1. zaciekawiło mnie choć jestem facetem, "host club - klub złożony z sześciu przystojniaków..., których celem jest zapewnianie uczennicom rozrywek" – ciekawe jakie to rozrywki, opis mnie zaciekawił, mam nadzieję, że to dobra komedia

    OdpowiedzUsuń
  2. Honey-senpai *0* Zamierzam niedługo obejrzeć jeszcze raz, bo sama zamierzałam niedługo zrecenzować u mnie na blogu ;) Mnie anime się także bardzo podobało, choć ciężko było mi się do niego zabrać ;/ Nie żałuję! ^ ^ Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  3. Przezabawne anime, same dobre wspomnienia ^^
    Polecam i zapraszam na mojego bloga: http://tinyworldforbigthings.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń