środa, 21 sierpnia 2013

Gify z Sket Dance



















Dzisiaj gify z Sket Dance, bo nie miałam czasu, żeby cokolwiek przygotować większego. I oczywiście nie miałam pomysłów Jest ich mało, bo tylko tyle znalazłam -.- Następnym razem chyba Wam dam dłuższą notkę dotyczącą tajemniczego Tobiego z Naruto ^w^
Zarówno ja, jak i Weronika prosimy o pomysły do notek, bo nam już ich brakuje, a nie można w wieczność dodawać gifów czy obrazków.
A, mam pytanie - idzie ktoś na Kapitularz 2013? (Łódź 20-22 września) Ja pewnie będę ^^ No nic, do napisania ~ :3

11 komentarzy:

  1. jeśli chodzi o pomysły do notek to fajnie by było gdybyście zrobiły notkę np. o anime z gatunku romansidło i zaprezentowały, które anime są godne uwagi itd. :) potem oczywiście mogłybyście pisać o innych gatunkach. Moim zdaniem fajne by było takie coś ;3

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, dziękujemy za pomysł, podałam go już Weronice. My obydwie mamy za mało romansideł na koncie, żeby o nich pisać, bo do takiej notki to trzeba trochę ich pooglądać. Zacznijmy od tego, że ja oglądam głównie shouneny :D No nic, zobaczymy, co z tą notką, ale np. o shounenach to mogłabym już napisać *.* Jeszcze raz dziękuję za pomysł, pomyślimy ^^

      Usuń
    2. shouneny też może być ;) z jakiegokolwiek gatunku możecie coś napisać (ja tylko podałam taki przykład z tymi romansami ;p), chętnie poczytam co sądzicie ;3

      Usuń
  2. tak w ogóle to zapraszam na mojego bloga http://koneko-minako.blogspot.com

    dopiero zaczynam ale mam nadzieje, że się spodoba ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrzę za jakiś czas ;) Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  4. Yo! Nie wiem jak inni, ale ja zawsze gubiłam się w typach dere. xD może mała ściągawka? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dziękuję za pomysł. Jeśli znajdę materiały, a znajdę, tylko nie wiem, ile zajmie mi to czasu, to napiszę ^^

      Usuń
  5. Boskie ;) Najlepszy jest ten trzeci gif od góry, powalił mnie ;) Zapraszam na http://konoha-ohana.blogspot.com/ - napisałam prolog opowiadania ;3 Byłoby miło, gdybyś zerknęła

    OdpowiedzUsuń
  6. haha~! świetne gify, uśmiałam się ^^ pewnie niektóre Wam pokradnę xD

    OdpowiedzUsuń