sobota, 10 sierpnia 2013

Prośba

Przepraszam, że notka pojawia się o tej porze, ale całkowicie wypadło mi z głowy, że muszę ją dodać ;_; 

Ostatnio nie mam weny, siedzę, bezmyślnie patrzę się w ekran i kompletnie nie wiem na jaki temat mam dodać notkę. Stąd więc moja prośba, abyście  w komentarzach napisali z jakich mang/anime chcielibyście recenzje, obrazki, gify, cosplay'e etc. Piszcie też, na jakie tematy chcecie 'wyjaśnienia', stereotypy, więcej informacji o Vocaloidach.

I przepraszam Natalię Niewiem, która prosiła, abym napisała notkę o japońskim jedzeniu oraz Lottę, która chciała bym rozwinęła temat gejsz. Takie informacje się nie pojawiły, gdyż jak już wspominałam, nie mam weny, aby cokolwiek pisać. Z tego też powodu nie dostajecie na razie ode mnie bardziej 'treściwych' notek. Mam nadzieję, że po wakacjach moje nastawienie się zmieni. 

 Postaramy się spełnić Waszą każdą prośbę, także proście o co tylko chcecie :3

Niedługo pojawi się notka z rysunkami. Pokażemy Wam w niej nasze prace, ale umieścimy również Wasze. Przysyłajcie je na e-mail kara23465@gmail.com.

Jeszcze raz przepraszam, że Was zaniedbałam, postaram się poprawić .__.

4 komentarze:

  1. Ohayou! Właśnie trafiłam na Twojego bloga i bardzo mi się spodobał. Jest świetny :D Notki na prawdę bardzo fajne i ciekawe ^w^

    Hmm... może prześlę rysunek, który ostatnio stworzyłam dla siostry..? c;

    Pozdrawiam i życzę przypływu weny ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję *O* To znaczy dziękujemy, bo jesteśmy tu trzy ;)
      Tak, prześlij, będziemy bardzo wdzięczne ^^

      Usuń
    2. aa.. no tak xp a obrazek już wysłany ;3

      Usuń
  2. Chętnie poczytam o tych najnowszych anime, o ile jesteście na bieżąco ;) Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń