sobota, 7 września 2013

Karneval (anime)

Opis:

Nai poszukuje ważnej dla niego osoby, za jedyną wskazówkę mając dawno porzuconą bransoletkę. Gareki to kieszonkowiec, który dzięki kradzieży jakoś wiąże koniec z końcem. Dwójka ta spotyka się w dziwnej posiadłości, gdzie zostają wrobieni w przestępstwo, co sprawia, że lądują na celowniku wojskowej agencji bezpieczeństwa jako poszukiwani kryminaliści. W tym właśnie momencie, kiedy Nai i Gareki znajdują się w na pozór beznadziejnej sytuacji, na ich drodze staje najpotężniejsza w kraju agencja obrony – “Cyrk”.

Ogólne informacje:

Premierowa emisja - 2013
Ilość odcinków - 13
Czas trwania - 24 min.
Gatunek - przygodowe, kryminalne/zagadki



Główne postacie:

- Gareki
- Nai
- Yogi
- Tsukumo



Moja ocena:
7/10
Meh... Szczerze to nie wiem od czego zacząć. Tak, podświadomie już słyszę te głosy: ,,najlepiej od początku!"...
A więc... Fabuła. Trudno mi cokolwiek powiedzieć, bo oglądałam na zasadzie ,,dwa odcinki, parę dni przerwy, dwa odcinki..." i jeszcze jakaś inną serię w między czasie. Ale ogólnie rzecz biorąc... Jak dla mnie cała historyjka bardziej skupia się na bohaterach, niż na samych wydarzeniach. Nie wiem, cały czas coś się działo, ale nie było to nic niezwykłego, czy oryginalnego. Po prostu - było, żeby być.
Okej, skupię się bardziej na innych rzeczach. Właśnie przeczytałam dość negatywną recenzję tego anime i chyba trochę mi to namieszało...
Bardzo podobali mi się bohaterowie. Jak mówiłam, całe anime bardzo się na nich skupiało, a każda postać miała jakąś ciekawą osobowość. Niektórzy z nic mieli swoje irytujące zachowania, ale dało się przeżyć. Do tego dochodzi bardzo ładna kreska - czyli to, co podobało mi się najbardziej. Zabawa w szczegóły najwyraźniej nikomu nie sprawiała problemu, a dzięki temu bohaterowie nie tylko charakterek mieli fajny.
Ulubiona postać: Yogi

Gareki


Nai


Yogi


Tsukumo


Hirato


Karoku


Akari


Opening:


Ending:

AMV


Bardzo przepraszam, że we wtorek nie pojawiła się nota, ale początek szkoły, to nie mogłyśmy znaleźć wolnej chwili... Ale teraz posty będę się pojawiać w miarę normalnie ^^ Tak przy okazji - życzę szczęścia w nauce :D

  

1 komentarz:

  1. Cóż, podoba mi się kreska i ten blondyn i białowłosy bohater... Ach, mam słabość chyba nie tylko do blondynów ale i wgl jasnowłosych postaci anime ^.^ Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń