sobota, 28 września 2013

Obrazki z Shingeki no Kyojin/Attack on Titan - Levi






























Robienie tego posta było szybkie, aż za bardzo, bo zdjęcia Leviego, mojego drugiego ultimate bisha już miałam na kompie. Wiem, zaplątał się tam jeszcze Prusy z Hetalii, sorki. :D Dzisiaj ja dodaję, bo Karolina mnie o to poprosiła. Hm. W tytule notki jest i SnK i AoT. Nie wiedziałam, którą dać nazwę, bo ja sama używam obydwóch do mangi i anime, mimo, że jest teoria, że SnK to manga, a AoT to anime. Nie wiem, nie chcę się wypowiadać na ten temat, bo szczerze, trochę mi to wisi mimo tego, że jest to jedno z najlepszych anime, jakie widziałam. Jedno mnie martwi - nie wiem, czy wy to oglądacie/czytacie. No nic, do wtorku. A, i życzę powodzenia w szkole :) Wiecie, że w poniedziałek jest dzień chłopaka? Razem z koleżanką daję chłopakom z klasy lizaki :D

6 komentarzy:

  1. wszędzie, wszędzie to anime! >.<
    Chociaż nie oglądałam (i pewnie nie będę) muszę przyznać, że obrazki zachęcają do kliknięcia na player Attack on Titan ... niestety :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się wszędzie jest to anime. Chyba faktycznie trzeba będzie je obejrzeć i się przekonać. ^_^

      Usuń
    2. Bardzo polecam, anime świetne <3

      Usuń
  2. Już od dawna na to czatuję, więc jak skończy się moja dluuuuuuuga kolejka to na pewno się zabiorę ;) Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie oglądnęłam ostatni odcinek i muszę przyznać, że anime jest niezwykle wciągające ^_^ Jak najbardziej polecam!
    Pozdrawiam,
    Evangelyne

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście wolę mangę. I... ło Jeezu... znowu Rivaile... chyba wszystkie dziewczyny (oprócz mnie) go kochają xD

    OdpowiedzUsuń