piątek, 8 listopada 2013

Inuki - polski cosplayerowiec

Okej. Nawiązałam kontakt z Inuki, cosplayerowiczką z Polski. Inuki nie miała nic przeciwko, żebym o niej napisała, więc piszę. Później też może będę pisała o różnych cosplayerowiczach, bo niektórzy naprawdę są godni polecenia.

Ok. To najpierw zacznę od wszystkich cosplayów, jakie robiła Inuki. Powstał kolaż z nimi wszystkimi, więc jest prosto.

Mam nadzieję, że wszystkie napisy widać. Jeśli nie, napiszcie w komentarzu.



Na stronie Inuki na fb (link będzie poniżej) najwięcej jest zdjęć Rivaille'a (le Levi z SnK/AoT), Kuroko, Edzia trochę, Ciela i coś zaplątało się od Ezia (z Assassin's Creed'a). Skupię się na tych cosplayach oprócz Ciela. No, musiałam wybierać. Miłość do Leviego, Kuroko i Ezia przezwyciężyła, a od Ciela wolę Edzia ;__;

Ale, Inuki ma jeszcze plany. Pokazane w trzech kolejnych kolażach.

COSPLAY PLANS 
Postanowiłam połączyć kilka żeby nie spamić pojedynczo postaciami, więc lecąc z góry od lewej to będą:
1. Ren Tao w mundurku szkolnym (Tak bardzo odkryte nóżki)
2. Death the Kid (Soul Eater zawsze sponio)
3. Ren Tao w wersji wojownika (Zniszczę wszystkich swoim Guan Dao)
4. Gambit w wersji komiksowej (Gdzie te mięśnie)
5. Daniel (Latarnia będzie granatowa... niestety...)
6. Jason w wersji snajpera (Gdzie te mięśnie)

Życzę sobie powodzenia TnT


COSPLAY PLANS część II
Przepraszam za takie spamy, ale lepiej wstawiać takie kolaże niżeli osobno (TT◇TT;)
Jeszcze wstawię część III za jakiś czas.
Oki...
Od lewej:
1. Twillight Sparkle (To będzie human ofc, pewnie jako uczennica)
2. Stan Marsh (Wiem że mnie pogięło)
3. Ciel Demon (Bo mój partner zrobił Sebcia więc robię nowego Ciela tylko dlatego)
4. Zuko (Jakoś się w nim zakochałam... )


COSPLAY PLANS część III

OMG - czyli postaci filmowe, które chcę zrobić. @▽@"""""

Od lewej:
1. Albrecht (Etto... jest takim niewinnym żołnierzykiem, ale z wyglądu będzie mi odpowiadać)
2. Malfoy (Le Skurwiel - będę w swoim żywiole)
3. David (W zasadzie jest dzieckiem z horroru i bardzo przypomina Luciusa z gry więc myślę że bez znaczenia czy zrobię Davida czy Luciusa, wyjdzie na to samo X'D)

CAŁA TA TRÓJKA TO SZLACHTA, etc.


No. Jedyne, co możemy zrobić to życzyć Inuki powodzenia z cosplayami ^w^

Na stronę wpłynęło też zdjęcie Inuki bez cosplayu - ot tak, bo chciała sprzedać wiga.
+ Instant księcia Zuko (Avatar: Legenda Aanga)
Również było zdjęcie Inuki bez cosplayu

No, a teraz skupmy się na cosplayach. Na pierwszy ogień pójdzie Ezio, bo mam tylko cztery zdjęcia.

Jak dla mnie bomba, jestem wielką fanką AC i Ezia <3

Ok, a teraz Edzio (dla niezorientowanych Edward Elric z FMA).
Trochę mi głupio, że tak mało daję zdjęć, ale macie resztę u Inuki na fb, więc nie chcę tutaj tak spamować -.-

Teraz słodki Kurokocchi :3
A tu był trafny podpis: Kise: ,,Hej, Kurokocchi! Ale ty jesteś malutki i leciutki (ღ˘⌣˘ღ)"

Okej, a teraz mój ukochany, wspaniały, genialny, et. cetera, et. cetera Rivaille <3
Brawa proszę c:

No. Mam jeszcze dla Was dwa zdjęcia, mianowicie kolejny kolarz z Hanji i Erenem, których widać na powyższych zdjęciach.

I jeszcze jedno, kreatywne zdjęcie z Levim.

Link do Inuki na fb - https://www.facebook.com/inukicosplay?fref=ts.

No. Pierwsza notka o cosplayerowcu. Już wiem, o kim napisać kolejną notkę, jeśli chodzi o cosplaye =^.^=. Podoba Wam się taka notka? Mogłabym pisać jeszcze o ludziach rysujących, itp., itd. Na koniec przepraszam za moją nieobecność i oczywiście gorąco polecam Inuki :3

7 komentarzy:

  1. O matko jakie cudne *3*
    Rivaille najlepszy, a jak?! ♥♥
    Btw, mogłaby Hannami zasugerować? Chyba, że masz już w planach się z nią zgadać, to spk ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli podrzucisz do niej jakiś kontakt, to pewnie, że dam ją tu (o ile się zgodzi). Takie posty to sama przyjemność w tworzeniu c:

      Usuń
    2. to może link do bloga, na samym dole jest kontakt c:
      http://yaoi-hannami.blogspot.com/

      Usuń
  2. Świetne! Trzeba mieć talent i dużo cierpliwości, żeby zrobić coś takiego ;D

    livpily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku jakie bowskie *u* dajcie mi miske,bo rzygam tęczą xD
    JUż się nie mogę doczekać,żeby zobaczyć cosplay Rena i Zuko (o ile pokarzesz)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chcesz, to mogę dać zdjęcia, ale polecam obserwowanie jej strony na fb mimo wszystko :3

      Usuń
  4. Cosplay Kuroko najlepszy ! ^ ^ Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń