sobota, 23 listopada 2013

WonderNeePoos, czyli this is ałsom!

Ohayooou :3 Powracam jak zwykle w niedzielę, a nie sobotę, gomene >< Dzisiaj piszę o kolejnych cosplayerowcach. Cieszę się, że notka o Inuki tam się Wam spodobała. No i zapraszam do udziału w konkursie c:

Okej, wróćmy do tematu WonderNeePoos. Co to takiego? To duet dwóch Francuzów, dwudziestoletniego Hirako i dwudziestodwuletniego Accado. Robią cosplaye głównie postaci z Hetalii - za co ich uwielbiam <3 - nagrywając je. Są też filmiki z Junjou Romantica, a na ich devianARTach są inne cosplaye.
Okej. Zacznę od prezentacji solo. Na pierwszy ogień idzie Hirako (jego cosplaye z Hetalii to Anglia, Włochy i Austria, a poza filmikami jeszcze Ameryką, którego w filmikach gra Accado.)

 Gaara - Naruto
Grell Sutcliff - Kuroshitsuji
 Hirako Shinji - Bleach
 Hisagi Shuhei - Bleach
 James Kojiro - Pokemon
 L - Death Note
 fanowska wersja Madary Uhciha - Naruto
 Anglia - Hetalia
 Włochy - Hetalia
Austria - Hetalia
Nie hejtować, jeśli się pomyliłam ><

Okej, więc - zaraz po Hirako idzie Accado, czyli Hetaliowy Prusy, Niemcy, Ameryka i Francja, a poza kamerą jeszcze Turcja.
 Alucard - Hellsing
 Niemcy - Hetalia
 Francja - Hetalia
 Accado ze swoim bratem, który jest Jokerem - Batman
 Takie coś, nie wiem, co, ale świetne, prawda? *q*
 Prusy - Hetalia
 Toyohisa - totalnie nie wiem, skąd, gomene ;_;
 Zdjęcia w uniformach... super, co nie? *^*
A tu testy jako Turcja :3

A więc, teraz czas na filmiki. WonderNeePoos nagrywają paringi yaoi (żeby nie było, że nie ostrzegam), ale tego yaoi jest mało i to takie shounen-ai. Polecam :3
Tu kilka przykładowych filmików:
The Cake - GerIta
Iggy's Mension - USUK (mój kochany <3)
A la francaise - FrUk

Okej, teraz dam linki, żebyście pooglądali więcej ich cosplayi, co bardzo polecam.:
Kanał na YouTube
deviantART Accado
deviantART Hirako
facebook WonderNeePoos
facebook Accado
facebook Hirako
ask Accado
ask Hirako

To już koniec, teraz kilka słów ode mnie. Poleciła mi ich koleżanka, za co jestem jej strasznie wdzięczna. Kiedy dowiedziałam się, że filmiki z Anglią i USUKiem, nie mogłam odpuścić. Powiedzcie - czy oni nie są świetni? :3
Czemu taki tytuł? Po prostu ich Prusy (Accado) lubi słowo osom, które mówi jak ałsom :3

3 komentarze:

  1. Podziwiam ludzi, którzy robią cosplaye, bo to dużo czasu i roboty ^ ^ Też bym chciała! Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  2. Alucard wyszedł świetnie! Ogólnie, dobre cosplay'ie, tylko Gaara mi się nizbyt podoba :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym mieć urodę, twarz, która nadaje się do cosplayów ... >.<

    OdpowiedzUsuń