sobota, 7 grudnia 2013

AMV - Amnesia, Attack On Titan, K-ON + INFO

Amnesia





Attack on Titan



K-ON



Piosenka, która przeszła do historii jako ,,piosenka ze Shreka" tak pozytywnie na mnie wpływa... ;-;

Dobra, macie po dwa AMV, mam nadzieję, że na razie wam starczy ^^


A teraz czas na ,,info"...
Konkurs zostaje przedłużony do 5 stycznia 2014 roku. Przysłano nam jedną pracę, choć co najmniej kilka osób powiedziało, że weźmie udział (wstyd mi za was! =.=). Naprawdę, postarajcie się i do tego czasu, chcę dostać jeszcze co najmniej 2-3 prace, żebyśmy chociaż miały z czego wybierać :c
Liczę na was kochani~♥

2 komentarze:

  1. Cześć! Ja właśnie przedtem wysłałam tą pracę i nie dostałam odpiwiedzi, bo pytałam o to czy nie szukacie współtwórcy bloga. Szczegóły podałam w tamtym e-mailu. Czekam na odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie oglądam AMV, bo dla mnie to są jedne wielkie spoilery xD Choć przyznaję, że często kuszą mnie ciekawymi propozycjami muzycznymi ;p Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń