sobota, 21 grudnia 2013

Cześć! Tu nowa współautorka bloga! / Moja kolekcja mangowa.

Ohayo! Mam na imię Magda i zostałam nową współautorką tego bloga (będę się podpisywać Ki.). Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje posty, ale teraz coś o mnie. Tak więc Otaku jestem od kilku lat, kiedyś prowadziłam bloga o tej tematyce, ale niestety musiałam go usunąć. Mieszkam w małej miejscowości, ale nie brakuje w niej osób podzielających tą pasję. Kocham oglądać anime, czytać mangi, rysować i zbierać przeróżne rzeczy dotyczące M&A. Dziś podzielę się z Wami tym co udało mi się nazbierać.
Tak więc zaczynamy! 


Moja kolekcja mangowa i nie tylko!

Oh! My goddess! - 23 tomy



Video Girl Al - 9 tomów

Chobits - 5 tomów

Puella Magi Madoka Magica - 1 tom
Ao No Exorcist - 2 tomy

Fullmetal Alchemist - 6 tomów





Pamiatki z konwentu

Pojemnik na kredki, który sama zrobiłam. Jeśli chcecie mogę Wam pokazać jak wykonać podobny!

To także zrobiłam sama.

Prezent, który dostałam od przyjaciółki.



Death Note!

Większość z tych mang dostałam, więc nie wszystkie jeszcze przeczytałam. Jeśli chcecie mogę Wam pokazać jak zrobić taki pojemnik na kredki z logo ulubionego anime, zespołu czego chcecie. Następnym razem opowiem Wam o moim ulubionym anime. Mam nadzieję, że się Wam podobało jak na pierwszy post! Zapraszam do komentowania! Trzymajcie się!

A Ty jakie posiadasz mangi/gadżety?                                              Ki.

27 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem, masz dużo mang i gadżetów ;) Życzę powodzenia na tym blogu!
    Weronika.

    OdpowiedzUsuń
  2. WoW O.o Widać, że naprawdę Cię to interesuje! :D Ale tak na przyszłość :P Skoro to Twój pierwszy post dam Ci taką malutką radę ;> (nie obraź się ani nic takiego xd ) Po napisaniu posta sprawdzaj czy nie masz żadnych literówek oraz zwroty do adresata typu ''Ty'', ''Wy'' pisz z wielkiej litery :) http://kolorowozakreceni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rady! Staram się sprawdzać literówki, ale czasem mi się coś przeoczy, a co do tych zwrotów to już poprawiam, bo to dla mnie bardzo ważne, aby były z wielkiej litery. ^.^

      Usuń
  3. fajnie się zapowiada, zapraszam :) http://testujemy-z-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu zazdroszczę ci! Też chciałabym mieć taką kolekcje :o

    Pozdrawiam!

    http://my-and-your-anime-world.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak naprawdę większość dostałam od znajomego ;)

      Usuń
  5. Wow- masz pasję. Imponująca kolekcja. Pisz tutaj ładnie i systematycznie <3
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że Cię to bardzo interesuje :) mnie nie, ale co nieco wiem bo moja znajoma jest tego fanką :) Podziwiam :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://always-be-where-you-are.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje ! naprawdę dużo tego masz ;> i zapewne jeszcze tego przybędzie ;*

    http://gabaa-gabiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No nieźle, masz masę tych mang! Też bym tak chciał dostać tyle mang. Piszesz super i zaciekawiasz, pewnie, że chcemy takie DIY z tym pojemnikiem! Liczę, że zostaniesz na tym blogu dłużej. A o jakim anime masz zamiar nam opowiedzieć następnym razem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za przemiły komentarz, co do tego anime to będzie to Fullmetal Alchemist: Brotherhood. Też mam taką nadzieję, że tu jeszcze zostanę ;)

      Usuń
  9. Wow! Jaka wielka kolekcja! o.O
    Czekamy na Twoje wpisy :*
    Również obserwuję^^
    A no i wesołych świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem fanką anime :/ Wesołych świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogę tylko pozazdrościć kolekcji :)
    Ja może nie nie jestem otaku ale od czasu do czasu oglądam jakieś anime dla relaksu albo przeczytam jakąś ciekawą mangę :)
    Fajnie piszesz a blog wygląda niesamowicie, mam nadzieje że na długo zagościsz na tym blogu

    Pozdrawiam nienawisc-opowiadanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli oglądasz anime, to prawdopodobnie Cię to wciągnie! Co do kolekcji, to popytaj znajomych, może ktoś ma na zbyciu mangi. Tak było w moim przypadku. Dziękuję za komentarz ;)

      Usuń
  12. a gdzie tapeta (na ścianie) z Mangą? hahhah
    design-by-monique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju jakie piękne rysunki w tych obramówkach :* <3 .
    Sama rysowałaś ? .
    Kocham te Mangi <3 .
    A to o szatanie jest przepiękne <3.
    A ta poduszka . Poprostu
    Zazdro ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sama ;)
      To są moje ukochane postacie z FMA <3

      Usuń
  14. Jejku ale boska kolekcja ! U mnie niestety bardzo ciężko jest dostać jakąś mangę także jeżeli chodzi o to zostaje mi tylko czytanie online ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kolekcja :)
    Rysunki są bajeczne <3
    Bardzo fajny i ciekawy blog!

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna kolekcja! :D
    Koniecznie pokaż jak zrobić ten pojemnik na kredki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz sporą kolekcję. Szkoda że moja kończy się tylko na sześciu tomach mangi.
    Podziwiam osoby kochające Japonię. Ja interesuje się tylko ich stylem rysowania więc od takich osób mogę się wiele nauczyć

    http://wez-olowek-i-narysuj-formule-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sześć tomów to i tak dużo! Jeszcze ci się nazbiera. Jeśli rysujesz to koniecznie poczytaj kilka porad np tych na tym blogu, bo to pomaga.

      Usuń
  18. Wow! Też chcę tyle mang *O* Sama mam tylko dwie mangi ;__; I chętnie zobaczyłabym jak się robi taki pojemnik na kredki ~(^o^~)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mang mam zdecydowanie mniej, a sama też, pomimo wielkiej miłości do A&M, nie należę do osób, które zbierają podobne gadżety... Zwyczajnie nie są mi potrzebne ;) Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdro ;p Sporo tego tam masz ♥ Dobry pomysł na post ;)

    OdpowiedzUsuń