sobota, 25 stycznia 2014

Cytaty: o życiu cz.1

Cześć! Wpadłam na pomysł, żeby co jakiś czas przedstawiać Wam moje ulubione cytaty oraz takie, które wpadły mi w pamięć. Czasem będą one śmieszne, a czasem bardziej poważne. Mam nadzieję, że taki pomysł się Wam spodoba. Żeby nie było ich za dużo, w każdym poście będzie ich 10. Dziś przychodzę do Was z cytatami o życiu, takich z przesłaniem.

Edward Elric: Lekcja pozbawiona bólu nie ma znaczenia. To dlatego, że nie można otrzymać czegoś, nie poświęcając niczego w zamian. Jednak jeśli przetrwasz bolesne lekcje i wyciągniesz z nich wnioski, będziesz miał serce mocniejsze niż cokolwiek innego. Tak, stalowe serce. 
 
Armin Arlert: Ktoś, kto nie potrafi niczego poświęcić, nie będzie w stanie nic zmienić!  

Mizuno Ami: Sami tworzymy swoją przyszłość. Przegrasz tylko wtedy, kiedy się poddasz. Uwierz w siebie, a twój los będzie wyłącznie w twoich rękach. 

Erza Scarlet: Więc nie możesz żyć, bo jesteś słaby?! Mylisz się! To dalsze trwanie przy życiu pokazuje, że jesteś silny!  

Gildarts Clive: Strach nie jest czymś złym. To świadomość swoich słabości. Ludzie, którzy znają swoje słabości, stają się silniejsi. 

C.C.: Czy wiesz, dlaczego śnieg jest biały? Ponieważ zapomniał, jakiego koloru był dawniej.  

Japonia: Mówi się, że włoskie czołgi posuwają się o 60 kilometrów na tydzień na polu bitwy, ale po zobaczeniu oddziałów brytyjskich, potrafią uciekać z prędkością 60 kilometrów na dzień.

Uchiha Itachi: Ludzie żyją otoczeni przez to, co przyjęli za prawidłowe i prawdziwe. Tak właśnie określają "rzeczywistość". To wszystko jednak może być zwykłą iluzją. Generalnie, można założyć, że ludzie żyją w świecie swoich własnych przekonań. 

Erza Scarlet: Nie muszę umierać dla dobra moich przyjaciół, muszę żyć dla nich. Ponieważ to jedyny sposób, żeby przyszłość była szczęśliwa.

Minene Uryu: Nawet jeżeli nie masz już siły, możesz nadal walczyć i osiągnąć swój cel. To jedna z zasad terrorystów. Zapamiętaj ją. Walcz nawet kiedy sytuacja jest beznadziejna.
  
C.C: Fałszywe łzy mogą ranić innych, fałszywe uśmiechy mogą ranić nas samych. 

To tyle na dziś mam nadzieję, że pomysł z takimi postami Wam się spodoba. Zachęcam Was do pisania w komentarzu Waszych ulubionych cytatów! Do następnego razu! ^^

23 komentarze:

  1. Ciekawy ten twój blog :) Te cytaty robią swoje powiem ci że 2 z nich najbardziej mnie poruszyły a są to : "Fałszywe łzy mogą ranić innych, fałszywe uśmiechy mogą ranić nas samych." i "Ktoś, kto nie potrafi niczego poświęcić, nie będzie w stanie nic zmienić! ".Rozwijaj bloga bo naprawdę warto.Daję 10/10 za pomysłowość :)
    https://www.facebook.com/gotelegant

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jestem tylko współautorem bloga, ale i tak dziękuję ;)

      Usuń
  2. Blog jest super . Widać , że bardzo się starasz i mimo , że nie za bardzo interesuje się mangą i anime twój blog mnie zaintrygował :)
    http://moda-na-3-spooby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. "Nawet jeżeli nie masz już siły, możesz nadal walczyć i osiągnąć swój cel. " Bardzo prawdziwe. O swoje należy walczyć chociaż nawet jak już praktycznie los jest przesądzony. Trzeba mieć tą świadomość że się spróbowało.
    http://wez-olowek-i-narysuj-formule-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cytat Japonii genialny jak zawsze ;D
    Za to te Armina i Itachiego są piękne :3
    Osobiście nie mam ulubionego cytatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe cytaty, Takie prawdziwe. Najbardziej spodobał mi się 3 i 10.
    zapraszam http://w--ciszy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne <3
    Obserwuję + liczę na to samo :*
    http://bykaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne cytaty ^^ Muszę ci powiedzieć, że uwielbiam ten z Shingeki no Kyojin i należy do moich ulubionych. Cieszę się, że go dałaś :) Z tych, które podałaś podobają mi się Edwarda Elrica i obydwa C.C. *.*
    "Wielu spośród żyjących zasługuje na śmierć. A niejeden z tych, którzy umierają, zasługuje na życie. Czy możesz ich nim obdarzyć? Nie bądź, więc tak pochopny w ferowaniu wyroków śmierci, nawet bowiem najmądrzejszy nie wszystko wie." Ten jest dla mnie wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy podobny gust ^^
      Świetny cytat napisałaś ;)

      Usuń
  8. Tak bardzo C.C w ogóle uwielbiam cytaty z Code Geass. Arminowskie wywody też bardzo lubię. ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe cytaty :D pamiętam jak je wypowiadano :D
    zwłaszcza C.C. aż przypomniał mi się jej głos :)
    wspaniały blog i notka też wyszła bosko! :)
    pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie mam pamięci do słów. A jeśli chodzi o anime to już naprawdę! Jestem osobą, która zapamiętuję dane sytuacja, a przy okazji nich zapamiętuje ewentualne konwersacje... Ale rzadko.. :(

    Cytaty o życiu bardzo głębokie, co by nie powiedzieć i odnoszące się właściwie do każdego...Pomysł na notkę świetny!

    Jeśli chodzi o moje ulubione cytaty... Haha.. jak wcześniej wspominałam - brak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja właśnie zawsze zapamiętuje cytaty, które jakoś mnie dotknęły i zapadły mi w pamięć ;)

      Usuń
  11. Ooo, blog z cytatami z M&A <3 zostaje C:

    OdpowiedzUsuń
  12. Erza moim mistrzem :3. Ciekawy temat, ogólnie cytat Armina jest chyba jednym z najpopularniejszych ostatnio xD.

    Wybacz, że tak późno odpisuję - lat mam 16 (rocznikowo 17 ^^) ♥.

    OdpowiedzUsuń
  13. drugi i ostatni cytat dla mnie najlepsze :D

    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Minene rządzi i już :D kocham babkę i jej teksty. No i C.C też boss.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne ^ ^ Szczerze mówiąc sama często zapisuje sobie przeróżne cytaty, co można też zobaczyć w moich postać, bo zazwyczaj znajdują się tam jakieś z tytułu, który recenzuje ;) Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  16. Polecam też inne cytaty z anime dostępne na stronie animephrases.com :)

    OdpowiedzUsuń