sobota, 8 lutego 2014

AMV - wszystkiego po trochu









No to tyle AMV na dzisiaj! :3

A teraz tak dla wyjaśnienia...
Yae Furusawa nie napisała dziś noty, ponieważ się pochorowała (życzmy jej powrotu do zdrowia ._.) i niespecjalnie wychodzi dziś z łóżka, więc poprosiła mnie, żebym napisała za nią. Pewnie w następnym ,,moim" terminie, czyli w środę, napisze już ona, ale nic nie wiadomo.
We wtorek post się nie pojawił, bo... Właśnie, dlaczego? Od poniedziałku/wtorku nie mam kontaktu z Ki Chan. Nie zostałam poinformowana, że nie napisze, ani nic... Więc cóż... Siła wyższa.
I ma za to wielki minus.

Nawiązując, czekam na wasze propozycje kary dla osób, które bez uzasadnienia nie napiszą noty wedle grafiku. Jestem ciekawa pomysłów :3

5 komentarzy:

  1. Oj... Życzę powrotu do zdrowia ^^.
    A co do AMV to pierwsze i trzecie to prawdziwe mistrzostwo! Podziwiam tych ludzi, którzy je zrobili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wyżej : Szybkiego powrotu do zdrowia życzę C:
    Mnie najbardziej ujęło 1 i 3 AMV =^,^=

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia! Rzadko kiedy oglądam AMV... Trzecie ciekawe ;) Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń