sobota, 22 lutego 2014

Gify z Clannad/Clannad: After Story




























No, to chyba tyle na dziś c:
Grafik na marzec wyślę Ki i wstawi go do noty w środę, tak więc... Czekajcie cierpliwie :3
Tak poza tym - jak wam mijają (lub minęły) ferie? Ja mam teraz, no i cóż... Szczerze mówiąc nie robię nic produktywnego xD

A teraz pytanie - czy chcecie, żebym w następnej swojej nocie zrecenzowała mangę ,,Prophecy"?
W końcu miały być recenzje również mang, a do tej pory była chyba jednej, tak więc... :'D
To zależy od was ^^

6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię to anime.
    Ja w tym roku ferii nie miałam. T.T
    Co do recenzji Prophecy to jestem jak najbardziej na tak, bo sama zastanawiam się, czy nie kupić sobie tego tytułu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś jeszcze nie przełamałam się by obejrzeć to anime :/ Nikomu się jeszcze nie udało mnie przekonać xDD A jeśli chodzi o tą recenzję to bardzo chętnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam, ale planuję xp (jak większość anime )

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba się w końcu za to zabiorę XD A co do planowanej recenzji to chętnie bym ją przeczytała :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również muszę to w końcu obejrzeć, eh... ;)
    Wraz z ChiuLan nominowałam was do Liebster Award :)
    Szczegóły tutaj: http://mugen-no-yo-ni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Anime to jest dla mnie klasykiem i o ile się nie mylę i mam nadzieję, że się nie mylę, jest też pierwszym świadomie obejrzanym anime (choć moja pamięć mogła mnie w tym momencie zawieść ;(( Jak widać zaczęłam z grubej rury ;p Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń