wtorek, 18 lutego 2014

Obrazki z "Log Horizon"





















Mam nadzieję, że trafiłam na fanów tej serii :3 Ja odkryłam ja całkiem przypadkowo, bo jadłam i nie mogłam przez to grać, więc poszukałam anime i patrzę, ładna kreska, to sprawdzam. I włączam pierwszy odcinek. Zainteresowałam ta serią również brata i od razu zauważyliśmy, że nie jest to drugie Sword Art Online (a właściwie trzecie .huck). Anime może są do siebie podobne, ale widać, że LH idzie inną... trasą. Gorąco je polecam. Kiedy się skończy, to je zrecenzuję :3
Przepraszam, że Jal. musiała za mnie napisać notkę, ale byłam przykuta do łóżka. Teraz został mi tylko katar  normalnie funkcjonuję. Dziękuję za życzenia powrotu do zdrowia.
Macie jakieś prośby co do następnej notki? Jestem otwarta na propozycje~

5 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam okazji oglądać tej serii, ale słyszałam, że jest całkiem niezła, więc pewnie w niedługim czasie się za nią zabiorę. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tym. Z niecierpliwością czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam - jeszcze ; ) Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  4. nie oglądała jeszcze, ale kreska jest całkiem całkiem :)
    na pewno sie za to zabiorę :)
    pożyczę powrotu do zdrowia ;D wiem jak to jest mieć katar...
    pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wooaa, fajne te obrazki ^^ Jeszcze nie miałam okazji obejrzeć, ale dodam chyba to do swojej listy xDD

    OdpowiedzUsuń