sobota, 1 marca 2014

Gify z Naruto/Naruto: Shippuuden

Możliwe spoilery. Co chyba jest logiczne~






















W sumie to chyba wszystkie gify pochodzą z Shippuudena, ale nie jestem pewna ^^
Przepraszam, że notka przychodzi dzisiaj i tak późno, ale czekałam na grafik od Jal. Jakoś tak wyszło, przepraszamy ^^
Tutaj wiadomość od Jal.
Jak pewnie zauważyliście, w środę nie pojawiła się nota, a Ki Chan nie ma już wśród współautorów bloga. Nie wyrzuciłyśmy jej, ani nic podobnego. Sama odeszła. Oto informacja od niej:
,,Cześć! Mam smutną informacje, niestety, ale muszę odejść z bloga. Jestem w trzeciej gimnazjum i nauki mam masę, a nie raz poprostu nie mam czasu dodać posta. Przepraszam i wiem że nie byłam tutaj zbyt długo, ale może dowiedzieliście się czegoś ciekawego. Tak więc - "Żegnajcie" :)."
No cóż.. Nas też nie cieszy jej odejście, ale cieszymy się, że była z nami chociaż przez ten czas :3

Szkoda, że Ki odeszła, ale rozumiem ^^ Wiecie, że nawet jej nie poznałam jeszcze? Jakoś nie było okazji xD

A tutaj proszę, grafik na marzec. O matko. Dużo tego zielonego >.> Ale w sumie cieszę się, że daję notki głównie w soboty, bo tak mi wygodniej ^^

3 komentarze:

  1. Nie interesuję się magną, ale te gify są naprawde ciekawe :)

    Nowy rozdział http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/2014/02/7-rozdzia-przeszosc-nie-umiera.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne gify. <3 Powodzenia w pisaniu notek! >.<

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, niezłe te gify xDD

    OdpowiedzUsuń