środa, 2 lipca 2014

Log Horizon (anime)

Opis:

Historia rozpoczyna się, gdy 30 tysięcy japońskich graczy zostaje uwięzionych w fantastycznej grze online, Elder Tale. To, co kiedyś było nierealnym światem magii i miecza, teraz zmieniło się w rzeczywistość. (Opis jest krótki, ale myślę, że zachęca. Przynajmniej mnie by zachęcił, bo lubię takie klimaty .-.)

Ogólne informacje: 

Premierowa emisja - 2013
Ilość odcinków - 25
Czas trwania - 25 min.
Gatunek - fantasy, przygodowy, romans

Główne postacie:

- Shiroe
- Naotsugu
- Akatsuki


Moja ocena:
10/10
Tak! Jak na anime odkryte przypadkiem, strasznie mnie wciągnęło. Kurcze, wychowałam się ze starszym bratem, jestem śmiesznym gender, bo straszny ze mnie chłopak, takie klimaty mnie kręcą. Po sukcesie Sword Art Online szukałam czegoś podobnego (Accel World i .huck mam w kolejce .-.) i trafiłam na coś, co na pierwszy rzut oka jest tym samym, jednak z czasem odkrywamy, że te dwie serie piekielnie się różnią. Kilka pierwszych odcinków to to samo - panika i próba odnalezienia się w nowym świecie, jednak później SAO idzie w kierunku skończenia gry, Kirito bierze sobie ten cel do serca, a w Log Horizon widzimy, jak bohaterowie odkrywają ten świat na nowo i uczą się, jak tam żyć. To, co mnie boli to obecność dzieci. Ok, mogą być, jednak tu dzieci źle według mnie reagowały. Jak dziesięciolatek zareaguje na to, że został uwięziony w grze? Będzie panika. A tu dzieci biegają na misje razem z dorosłymi.
Myślę, że kreska zadowoli nawet wybrednych. Miło się na nią patrzy, nie kole w oczy, nie przeszkadza w oglądaniu, animacje płynnie przechodzą z jednej w drugą. Tła również ładnie wpasują się w całą koncepcję. Bohaterowie dobrze wymyśleni, pięknie sparowani (współczuję bratu, z którym to oglądałam, kiedy w środku odcinka zaczęłam się nakręcać i gadać, że para A x B jest piękna, najlepsza para anime, a po chwili zmieniałam tor na kolejną parę xD rada na przyszłość - nigdy nie oglądajcie ze mną anime xD). Fabuła dobrze wymyślona, zaskakująca. Odcinki szybko się kończyły, miałam z bratem wrażenie, że minęło maks. 10 minut, a już był koniec .-. Z czystym sercem daję najwyższą ocenę i zachęcam Was do obejrzenia tej serii! A także kolejnego sezonu, który wyjdzie w październiku. I ewentualnie trzeciego, bo takowy ma być <3
Ulubiony bohater - Crusty, Shiroe
Ulubiony cytat - wiem, że coś mi się podobało z tego, co mówili, jednak nic nie pamiętam, a w internetach nie ma żadnych cytatów .-.

Shiroe


Naotsugu


Akatsuki


Crusty (przy okazji spójrzcie na prawą stronę, macie tam okno informacji o graczu. Wiecie, rasa, lvl, etc.)


Serara


Nyanta


Minori


Marielle


Opening (wydaje mi się, że był tylko jeden, tak jak ending)

Ending



Jeju, ale długa wyszła moja ocena, pierwszy raz chyba się tak rozpisałam! Zawsze ta część szła mi okropnie .-.
A, właśnie! Piątego lipca wychodzi pierwszy odcinek Gun Gale Online, drugiego sezonu SAO. Kto razem ze mną się cieszy? :3
Ha! Do końca dnia mam jeszcze 55 minut .-. wyrobiłam się mimo tego, że musiałam iść na kompa, a najpierw jeszcze do domu przyjść i wypić herbatkę *Angol soł macz*. Przepraszam za spóźnienie .-.
Poniżej zapraszam na kalendarz na lipiec ~ 
I jeszcze raz zachęcam do obejrzenia Log Horizon, naprawdę warto!

5 komentarzy:

  1. Wiele osób chwali tę serię, a że jeszcze jej nie oglądałam to pewnie się skuszę.
    Na nowe SAO natomiast się nie cieszę, bo nie zachwycił mnie poprzedni sezon. T.T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym sezonie klimaty gry będą inne. Gun Gale Online będzie strzelaniną, może więc bardziej przypadnie Ci do gustu GGO ^^

      Usuń
  2. Ooo, szukałam tego typu anime. Z pewnością też niedługo oglądnę. No i oczywiście nie mogę doczekać się jaki będzie drugi sezon SAO. Przy okazji dobra recenzja C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dziś ma być premiera GGO! Ale pewnie trzeba na tlumaczenie czekać ;; dziękuję, pierwszy raz ktoś chwali moja recenzję xD powiem nieskromnie, że tym razem wyjątkowo mi się spodobała! XD

      Usuń