wtorek, 13 maja 2014

Danganronpa: Kibou no Gakuen to Zetsubou no Koukousei - The Animation

Opis:

Grupka 15 elitarnych uczniów z liceum zostaje przeniesiona do specjalnej, ekskluzywnej szkoły. Ukończenie jej gwarantuje ci sukces w życiu, jednak bardzo trudno tego dokonać. Dyrektorem jest niedźwiadek zwany Monokuma – wyjaśnia on, że proces ten zahacza o popełnienie morderstwa. Jedyny sposób to zabić innego ucznia i nie dać się złapać na przestępstwie. Jeżeli reszta uczniów odkryje tożsamość mordercy, tylko on zginie, jednak jeśli nie uda im się to zrobić, to zabójca odejdzie ze szkoły z dyplomem, reszta zaś straci życie. Kto spośród 15 przeżyję tą krwawą grę?

Ogólne informacje:
Premierowa emisja - 2013
Ilość odcinków - 13
Czas trwania odcinka - 24 min. 
Gatunek - horror, kryminał, akcja, psychologiczny



Postacie:

MonoKuma


Naegi Makoto


Kirigiri Kyouko


Byakuya Togami


Aoi Asahina
Junko Enoshima
Chihiro Fujisaki
Touko Fukawa
Yasuhiro Hagakure
Kiyotaka Ishimaru
Leon Kuwata
Celestia Ludenberck
Sayaka Maizono
Sakura Oogami
Mondo Oowada
Hifumi Yamada

Moja ocena:
10/10
Dziś recenzja krótka i na temat, bo, szczerze mówiąc, goni mnie czas ^^
Anime bardzo mi się spodobało od samego początku. Interesujące, wciągająca fabuła i ta niemożność oderwania się od komputera. Bohaterowie wydawali się być naprawdę ciekawie stworzeni, każdy na swój sposób oryginalny i choć wszyscy tak bardzo się różniący, to każdy był do polubienia. Mogły czasem zdenerwować jakieś ich zachowania, jednak każdego dało się zrozumieć. Historia nie jest rozrzucona, da się ją łatwo oglądać i tworzy sensowny ciąg zdarzeń. Szczerze mówiąc nie do końca zrozumiałam parę rzeczy w ostatnich dwóch-trzech (?) odcinkach, ale chyba spowodował to nadmiar informacji jaki się tak dostawało.
Ogólnie anime jest świetne i każdego zachęcam do obejrzenia!
Ulubiona postać: Aoi Asahina, Touko Fukawa 


No i to na tyle :3
Przepraszam was w imieniu Yae, że przez cały tydzień nie było notek, ale powiedziała mi, że nie miała czasu. Nie ustaliła też ze mną żadnego zastępstwa, ale cóż... Mówi się trudno ._.
Do zobaczenia! <3

4 komentarze:

  1. Mi też się spodobała fabuła, jak i też bieg wydarzeń. Nie nudziło i szybko skończyłamoglądać bo mnie wciągło. Lecz sięgnełam po ten tytuł bo myślałam że bedzie krwawa masakra a tu różowa krew, no i wszystko prowadzone przez misia ._. zero mrocznej atmosfery która mojim zdaniem by się przydała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem poziom tego anime bardzo skakał, niektóre zagadki były mega proste, tak że nie trzeba było podpowiedzi od razu wiedziało się kto jest winny przestępstwa, a inne były całkiem na poziomie, dlatego za te mieszane uczucia i co do postaci i do fabuły seria dostała ode mnie 5.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja zawsze zastanawiałam się, cóż to za anime z tym niedźwiadkiem i nagle jest opis :D Ale z tego co czytam, raczej za tą serię się nie zabiorę ^^"

    OdpowiedzUsuń