sobota, 9 sierpnia 2014

Cytaty z Naruto

A:
  • Ninja nie powinien tak łatwo korzyć się przed innymi, ninja szanują działania i siłę.
  • Nie powinno być kompromisów pomiędzy ninja.
Hatake Kakashi:

  • Zapamiętaj, że najgłośniej szczekające pieski są najmniej groźne.
  • Wybaczcie, ale zabłądziłem na drodze życia.
  • Przyszedłem o świcie... jak co dzień. Tylko, że jak już tu jestem... zaczynam wspominać sobie jakim to głupcem byłem kiedyś...
  • Następne pokolenie zawsze wyprzedzi poprzednie. To jeden z nigdy nie kończących się cyklów życia.
  • Patrząc na te wydarzenia, zrobiłeś najlepiej jak mogłeś. Rozumiem cię teraz... Złamałeś zasady dla swego sumienia... dla dobra nas wszystkich - jestem z ciebie dumny tato...
Hyuuga Hinata:
  • Twoje ideały, twoje słowa, chęć uratowania każdego z kompanów… To rzeczy, o które warto walczyć!
Uzumaki Nagato:
  • Ci, którzy nie rozumieją prawdziwego bólu, nigdy nie zrozumieją prawdziwego pokoju.
  • Ból jest nieunikniony, cierpienie jest obowiązkowe.
  • Czuję, że pewnego dnia zdołam przełamać ciążącą nad światem klątwę. Jeśli pokój istnieje, to ja go odnajdę, mistrzu!
Namikaze Minato:
  • Najważniejszą rzeczą dla shinobi jest praca zespołowa!
Orochimaru:
  • Nienawiść rodzi tylko jeszcze więcej nienawiści.
  • Gorzki lek najlepiej leczy.
Rock Lee:
  • Jeśli próbujesz mnie pocieszyć z litości, to proszę, przestań.
  • Przecież nie musisz wybierać kogoś złego na ważną dla ciebie osobę.
  • Chcę udowodnić, że mogę być wspaniałym ninja nawet nie znając Ninjutsu i Genjutsu... Udowodnię to całemu światu!
  • Jeśli nie potrafię wykonać 400 pompek wykonam 800 przysiadów... Jeśli nie potrafię wykonać 800 przysiadów, wykonam 2000 skoków na skakance.
  • Oto w co ja wierzę. Istnieją dwa rodzaje ninja. Ci jak ty, którzy rodzą się z naturalnym talentem i nie muszą pracować na to. Oraz ci, jak ja! Oni mają szkolenia w codziennych momentach naszego życia!
  • Miłość i głupota idą w parze.
Sai:
  • Uśmiech jest najlepszym sposobem na uniknięcie kłopotu, nawet jeśli jest fałszywy.
  • Mówisz, że ludzie się zmieniają,...i oto zmieniam się.
  • Ktoś kto zdradził osadę i poważnie cię ranił, nadal jest twoim przyjacielem?
Tobi:
  • Jestem nikim... I nawet nie chcę być kimś. Zależy mi tylko na zrealizowaniu planu Księżycowe Oko.
  • Oh, no wiesz... To jest zabawa, to jest część mojego planu... Rozpoczęcie wojny... żeby przynieść pokój.
  • Ludzie w momencie poznania miłości, muszą liczyć się z ryzykiem poznania nienawiści.
  • Za późno na skruchę. Rzeczywistość nieubłaganie biegnie dalej.
  • Jeżeli nie spełnisz pokładanych w tobie nadziei, jak będziesz mógł z godnością spojrzeć w lustro?
  • Nie wystraszysz mnie zagrabioną mocą, której nie umiesz w pełni wykorzystywać.
Uchiha Itachi:
  • Jesteś słaby. Dlaczego jesteś słaby? Ponieważ brak ci nienawiści.
  • Jeśli się wyróżniasz, jesteś znienawidzony przez innych.
  • Przywiązanie jest ograniczeniem samego siebie.
  • Każdy człowiek żyje, wierząc w to, co wie, oraz w to, czego doznaje. Sumę tych doświadczeń zwie rzeczywistością. Lecz wiedza i poznanie to pojęcia niejednoznaczne, są niczym więcej jak tylko ułudą, iluzją wykreowanego przez siebie świata.
  • Jeśli masz siłę, w końcu staniesz się samotny, a w ostateczności arogancki. Nawet jeśli byłeś wszystkim czego ludzie życzyli ci od początku.
  • Ludzie boją się i nienawidzą tych, których nie rozumieją.
  • Nie wiemy, jakimi ludźmi tak naprawdę jesteśmy, aż do momentu przed naszą śmiercią.
  • Mój mały, głupi braciszku. Jeśli chcesz mnie zabić – nienawidź mnie, nie cierp mnie, a teraz uciekaj, uciekaj i żyj, żyj w hańbie.
  • Znać samego siebie to klucz do perfekcji. Ponieważ to oznacza wiedzę na temat tego co możesz, a czego nie możesz zrobić […]To znaczy, że możesz wybaczyć sobie to, czego nie potrafisz zrobić.
  • Ci, którzy nie potrafią zaakceptować siebie, skazani są na porażkę.
Uchiha Madara:
  • Tańczysz nieźle, ale twoje kroki są nadal powierzchowne.
  • Siła ma się nijak do woli.
  • To, że czujesz ból potwierdza, że wciąż żyjesz.
  • Im dłużej się żyje, tym bardziej dostrzega się, że na świecie nie ma nic poza bólem, cierpieniem i pustką.
  • Tam, gdzie jest światło, czai się również ciemność.
  • Tak długo jak będą istnieć zwycięzcy, tak samo obecni będą przegrani.
  • Egoistyczne pragnienie utrzymania pokoju doprowadza do wojen.
  • Chęć ochrony tych, których się kocha, prowadzi do zrodzenia nienawiści.
  • Ta rzeczywistość, to piekło w czystej postaci. 
Uchiha Obito:
  • Albo polegasz na innych, albo inni polegają na tobie.
  • Nadzieja… To jedynie iluzja.
  • Obwiniane tej bezwartościowej rzeczywistości jest bezcelowe.
  • Światełko w tunelu – coś, czego obawiałeś się przez całe życie – to samotność!
Uchiha Sasuke:
  • To co mam nie jest marzeniem, ponieważ zamienię to w rzeczywistość.
  • Z moją nienawiścią... zmienię iluzję w rzeczywistość.
Uzumaki Naruto:
  • Nigdy nie mam zamiaru uciekać! Ani rzucać słów na wiatr! Oto moje Nindō: moja droga ninja!
  • To prawie nie do zniesienia, czyż nie... Ból bycia samotnym. Znam to uczucie, byłem tam, w tym miejscu ciemnym i samotnym, ale teraz są inni, inni ludzie, którzy wiele znaczą dla mnie. Dbam o nich więcej niż o siebie i nikomu nie pozwolę ich skrzywdzić.
  • Płakanie jest w porządku, kiedy płaczesz ze szczęścia.
  • Czy ktoś, kto nie był w stanie uratować swojego przyjaciela, może zostać Hokage? Jak myślisz, Sasuke?
  • Kiedy jestem z mistrzem Iruką, czuję się, jakbym miał ojca. Kiedy jestem z tobą, czuję się, jakbym miał brata.
  • Nie obchodzi mnie z kim będę musiał walczyć... Jeśli ktoś oderwie mi ręce, zakopię go na śmierć... Jeśli wyrwie mi też nogi, zagryzę go na śmierć... Jeśli oderwie mi głowę, będę wgapiać się w niego aż umrze... I jeśli wydłubie mi oczy, będę przeklinał go zza grobu... Nawet jeśli zostanę rozszarpany na kawałeczki... Sprowadzę Sasuke z powrotem.
  • Nie przepraszaj... Miałem wiele trudnych chwil dorastania jako Jinchūriki, ale nigdy nie winiłem za to ciebie lub taty. Nie mogłem zrozumieć, czym jest miłość rodziców, bo was nigdy nie było... więc mogłem się tylko domyślać... Ale teraz wiem... Żyję, bo ty i tata oddaliście swoje życie za mnie i napełniliście mnie miłością zanim umieściliście we mnie Kyūbiego! A więc jestem tu szczęśliwy i zdrowy! Jes

    tem szczęśliwy, że jestem waszym synem!
  • On gada do gada, a gad mu odpowiada!
  • Marzenie, przez które umierają przyjaciele, to nic nie warte gówno!
  • Jedynie wiatr jest w stanie podtrzymać płomień i wzmocnić go.
  • Jeżeli stracisz całą nadzieję... Ja zrobię wszystko, by ci ją przywrócić!
  • Nie jestem śmieciem i nie zamierzam się nim stać!
A więc. Odrzuciłam jakieś bezsensowne cytaty, wybrałam te, które mają jakiekolwiek, chociażby ukryte przesłanie. Mam nadzieję, że się Wam podoba to... zbiorowisko. Coś dużo tych Uchihów tutaj .---.

4 komentarze:

  1. Bardo lubię cytaty z Naruciaka. ^^ Saaaaaai~ <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam cytaty z Naruto! Świetne!

    Za każdy komentarz się odwdzięczam!
    http://otaku-okaeri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, ze nie jestem jedyną tu fanką Sai'a <3
    Oj tak, mimo, ze ten tasiemiec powoli ma mniej ładu i składu i zbliża się ku końcowi wciąż oglądam z sentymentu i trzeba przyznać, ze sprytnie włożono w to anime mnóstwo prawd życiowych i pomocnych rad- sposobów na lepsze życie.
    www.nikodemcio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Inne ciekawe cytaty z Naruto do znalezienia na pl.animephrases.com, warto rzucić okiem.

    OdpowiedzUsuń