poniedziałek, 31 grudnia 2012

Naruto

Opis:

Dwanaście lat przed wydarzeniami, na których koncentruje się seria, lis demon o dziewięciu ogonach zaatakował wioskę Konoha. Był potężnym demonem. Pojedyncze machnięcie jednego z jego dziewięciu ogonów było w stanie stworzyć tsunami lub zniszczyć górę. Atak spowodował chaos i śmierć wielu ludzi. Sytuację opanował Czwarty Hokage, który pokonał Dziewięcioogoniastego (jap. 九尾 Kyūbi), poświęcając swoje własne życie i oddając duszę Bogu Śmierci, aby zapieczętować demona wewnątrz nowo narodzonego dziecka – własnego syna, którym jest Naruto Uzumaki. Czwarty Hokage po zapieczętowaniu Lisiego Demona został uznany za bohatera.
Zasada ustanowiona przez Trzeciego Hokage zabroniła mieszkańcom osady opowiadać o tamtym zdarzeniu komukolwiek. Naruto dorastał w samotności, bez przyjaciół, rodziny. Szukał uznania i uwagi w jedyny sposób, jaki znał – poprzez popisywanie się i rozrabianie.
Seria śledzi dojrzewanie i rozwijanie umiejętności Naruto i jego przyjaciół, akcentując ich wzajemne interakcje i wpływ przeszłości na ich osobowości. Po latach życia w samotności, Naruto odnajduje przyjaciół w Sasuke Uchiha i Sakurze Haruno, dwojgu młodych ninja, którzy razem z nim zostali wybrani, by utworzyć trzyosobową drużynę pod dowództwem doświadczonego nauczyciela Kakashiego Hatake. Naruto zdobywa przyjaźń także dziewięciu innych geninów z jego byłej klasy, których spotka ponownie w czasie egzaminu na chūnina.



Ogólne informacje:

Rok wydania (manga) - 1999
Premierowa emisja (anime) - 2002 
Ilość odcinków - 220
Czas trwania odcinka - 23 min.
Gatunek - akcja, dramat, komedia, przygoda
Druga seria - Naruto Shippuuden

Główne postacie:

- Naruto Uzumaki

Moja ocena:
9/10
Naruto to taki tasiemiec. Ciągnie się, ciągnie i końca nie widać. Pierwsza seria zamyka się na 220 odcinkach, jednak Naruto Shippuuden ma ich już 294 i nie wygląda na to, żeby miało się prędko skończyć. Jednak każdy kto jest fanem Naruto raczej nie widzi w tym nic złego ;]
Ja osobiście darzę tą serię wielkim szacunkiem. W końcu to między innymi ona sprawiła, że zaczęłam się interesować wszystkim co z Japonią związane. Naruto było moim pierwszym anime, które przez bardzo długi czas określałam jako ,,moje ulubione" :]
Na początku Naruto  sporo się działo, było bardzo ciekawie i aż chciało się oglądać dalej. Jednak [SPOILER] po odejściu Sasuke do Orochimaru zrobiło się nudno. W większości odcinków nie działo się nic ciekawego, a niektóre były tak nużące, że je po prostu omijałam. Pomimo tego uważam serię za ciekawą i wartą obejrzenia ;]

Naruto Uzumaki


Team 7: (Od lewej) Sakura Haruno (różowe włosy), Kakashi Hatake (w masce), Naruto Uzumaki, Sasuke Uchiha



Team 8: (Od lewej) Shino Aburame,  Kurenai Yūhi (dorosła), Hinata Hyūga (granatowe włosy), Kiba Inuzuka


Team 9: (Od lewej) Rock Lee, Might Guy (dorosły), Ten Ten (w środku), Neji Hyūga

Team 10: (Od lewej) Shikamaru Nara, Ino Yamanaka,  Chōji Akimichi, Asuma Sarutobi (dorosły)

_____________________________________

Jestem na tyle głupia, że wcześniej o tym zapomniałam i dopisuję to dopiero po czasie O.o
A więc... Życzę wam wszystkim szczęśliwego Nowego Roku, udanego Sylwestra i żeby wszystkie postanowienia noworoczne nie zostały wymyślone na marne i zostały przez was jak najszybciej zrealizowane ;D
Miejmy nadzieję, że to 13 nie będzie pechowe <3

1 komentarz:

  1. Ooo matko mogę powiedzieć że to było moje pierwsze ŚWIADOME Anime jakie obejrzałem serio! ^^
    Przed tym wiadomo był jeszcze Król Szamanów, Dragon Ball i tak dalej, ale wiadomo wtedy nie miałem tej świadomości x3
    Aah te wspomnienia x3
    Nota dobra, pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń