sobota, 19 stycznia 2013

Hotarubi no Mori e

Opis:

Hotaru coroczne wakacje spędza u wujka na wsi. Pewnego lata dziewczynka gubi się w lesie, gdzie spotyka tajemniczego chłopca Gina. Porzucony jako niemowlę trafił pod opiekę leśnych duchów. Jednak zbyt długie przebywanie w ich otoczeniu sprawiło, że po latach sam stał się jednym z nich. Teraz musi uważać by pod żadnym pozorem nie zostać dotkniętym przez człowieka, bowiem jeśli tak się stanie chłopiec zniknie.



Ogólne informacje:

Rok wydania (manga) - 2002
Premierowa emisja (anime) - 2011
Ilość odcinków - 1
Czas trwania - 45 min.
Gatunek - fantasy

Główne postacie:

- Hotaru
- Gin

Moja ocena:
10/10
Gdy siedziałam u przyjaciółki naszło nas na obejrzenie tego. I co? Ani trochę nie żałuję.
W tym anime niewiele się dzieje i trwa zaledwie 45 minut. Jednak pomimo tego jest naprawdę cudowne i wzruszające. Większość ludzi która to oglądała płakała. Od początku do końca trzyma w niepewności, a nastrój tajemniczości nie znika ani na chwilę. Ogląda się z prawdziwą przyjemnością, a, moim zdaniem, tych 45 minut nie można uznać za zmarnowane.

Hotaru


 Gin




  
Znalazłam jeszcze kilka świetnych obrazków, jednak zdradzają zakończenie i nie mogę ich wstawić T^T


Jeszcze taka sprawa... Zauważyłam, że trochę rzadko dodaję notki, a ludzi którzy to komentują jest tyle co nic... A więc mam do was parę pytań, na które mam nadzieję, że odpowiecie.

1. Waszym zdaniem co ile czasu powinny pojawiać się posty?
2. Co podoba wam się na blogu, a co nie za bardzo?
3. Jak mogę "rozsławić" swojego bloga?
4. Czy interesowałyby was jakieś dodatkowe rzeczy (np. konkursy)?  Jeżeli tak, to o czym miałyby być, jakie nagrody itd., a jeżeli nie, to dlaczego uważacie to za zły pomysł.
5. Co najbardziej interesuje was na blogu (jakie tematy)?    

8 komentarzy:

  1. !. 1-2 razy na 2 tygodnie
    2. Bardzo się podoba ^u^
    3. Nie mam pojęcia xd
    4. Jak uważasz ;p
    5. Porady dotyczące rysowania, recenzje i wyjaśnienia ^u^

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. 1 lub 2 razy w tygodniu
    2. nagłówek jest bardzo fajny
    3. komentuj blogi innych i zostawiaj link do twojego :D
    4. konkursy były by fajne
    5. recenzje

    + wpadniesz do mnie? :-) http://rock-mojezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie byłoby takie coś namalować :D

    http://teenagers-troubles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 - Raz w tygodniu
    2.- nagłowek taki duży, ale całkiem tu ładnie ; 3
    3.- Komentuj posty na innych blogach, obserwuj itp..
    4.- obojętnie
    5 - porady i recenzje :)

    Masz świetnego bloga, dodałam sobie do ulubonych ; 3

    Zapraszam do mnie http://llookingforhappiness.blogspot.com/ piszę o wszystkim, ale najbardziej o rzeczach związanych z Japonią. Znaczy dopiero zaczynam, ale jakoś idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam anime i mangę, kiedyś co chwilę coś czytałam albo oglądałam. Potem przyszło zaliczanie ostatniego roku, potem matura i czas się skończył. Teraz jestem na studiach i wciąż szukam chwili wytchnienia żeby się ponownie wciągnąć, może jeszcze kiedyś mi się uda :-).
    Pozdrawiam, eM, nocepolarne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo, Hotarubi no Mori e - uwielbiam to anime!
    W Twoim opisie sporo brakuje, nic nie mówi czytelnikowi. Z tego co wiem, duchy uratowały Ginowi życie, czego skutkiem jest to, że chłopak zniknie po dotyku prawdziwego człowieka. Warto by było o tym wspomnieć :3.
    Poza tym, masz ślicznego bloga. Myślę, że będę częściej tu wpadała.

    OdpowiedzUsuń