sobota, 26 stycznia 2013

Obrazki z ,,Soul Eater" - Soul















Mam nadzieję, że obrazki się podobają ;3 Pokazuję wam tylko te najlepsze jakie widziałam ;d

Pytania te same co ostatnio... W następnej notce również będą, ale wtedy już ostatni raz ;3
1. Waszym zdaniem co ile czasu powinny pojawiać się posty?
2. Co podoba wam się na blogu, a co nie za bardzo?
3. Jak mogę "rozsławić" swojego bloga?
4. Czy interesowałyby was jakieś dodatkowe rzeczy (np. konkursy)?  Jeżeli tak, to o czym miałyby być, jakie nagrody itd., a jeżeli nie, to dlaczego uważacie to za zły pomysł.
5. Co najbardziej interesuje was na blogu (jakie tematy)?   

3 komentarze:

  1. Nie wiem czemu ale nie lubię tego gościa ani tego Anime czy Mangi .____. Jednak cóż każdy lubi co innego co nie? ^^'' I cóż...
    1. Raz na tydzień co najmniej ^^
    2. Dla mnie tam wszystko jest okey ^^
    3. Wchodzić na blogi innych, komentować, obserwować, i zapraszać do siebie ^^
    4. A czy ja wiem...
    5. Recenzje Anime i Porady rysowania ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tego chłopaka :D
    Więc:
    1. Najczęściej jak się da ^^ Może raz, a nawet dwa razy na tydzień. :)
    2. Wszystko jest ok. :)
    3. Komentować, obserwować blogi innych. :) No i tak jak powiedziała moja poprzedniczka, zapraszać do siebie. ^^
    4. Możesz jakiś zrobić, ale niestety nie wiem o czym...
    5. Obrazki, recenzje.
    Pozdrawiam i czekam na kolejną notkę. :)

    OdpowiedzUsuń