sobota, 9 marca 2013

Rysowanie mangi - proporcje

Proporcje częściowo zaczerpnięte z książki Bena Krefty Sztuka rysowania mangi.

Wzrost: 6-7 wysokości głowy
Oczy: przerwa między nimi nieco większa, niż szerokość jednego oka
Usta: mniej więcej o jedno oko wyżej podbródka
Ramiona: dwa razy szersze niż głowa
Ramię: nieco węższe od szyi
Dłoń: długość około 3/4 wysokości głowy
Klatka piersiowa: szerokość równa wysokości głowy
Talia: wypada o jedną wysokość oka poniżej łokcia i jest nieco węższa od klatki piersiowej
Nogi: około połowy całego wzrostu
Udo: prawie tak samo szerokie jak głowa


Takie są mniej więcej proporcje. Ja jeżeli z nich korzystam, to nieświadomie. Rysuję po prostu żeby dobrze wyglądało xD Ale wy nie musicie brać ze mnie przykładu xd ^^
I oczywiście filmiki. Nie wiem czy to co oni w nich radzą jest takie jak to, co widzicie powyżej, bo nawet nie porównywałam x3 Pokażę je wam już bez moich bezsensownych dopisków ^^

1.

2.



3.

I tyle ^^
Właśnie, prawie zapomniałam...
Wysyłajcie mi już swoje rysunki :3 Dopisujcie tylko jak mam podpisać, bo w większości nie wiem kto wysyła, prawda? xd
GaduGadu: 35705475
Jak się okaże że gg to za mało, to dam jeszcze e-mail x3
A więc czekam <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz