wtorek, 1 października 2013

Attack on Titan (anime)

Opis:

Niemal zgładzona przez krwiożerczych olbrzymów ludzkość schroniła się za wielkim murem, ale groza eksterminacji, a także bohaterstwo wojowników, powoli odchodzą w niepamięć, gdyż od ponad stu lat żaden olbrzym nie był w stanie sforsować obwarowań. Właśnie wtedy horror zaczyna się od nowa. Olbrzymy burzą mur i wdzierają się do jednego z miast, aby pożreć ludzi. Ocalały z pogromu nastoletni Eren postanawia pokonać własną słabość, aby ostatecznie unicestwić rasę olbrzymów.

Ogólne informacje:

Premierowa emisja - 2013
Ilość odcinków - 25
Czas trwania - 24 min.
Gatunek - akcja, horror, fantasy

Główne postacie:

- Eren Jaeger


Moja ocena:
10/10
I ja, i wy, wiedzieliśmy że recenzja i tego anime w końcu się pojawi. Jest ono dosłownie WSZĘDZIE, więc czemu miałoby go zabraknąć tutaj? Szczególnie, że obydwie z Yae jesteśmy jego wielkimi fankami :3
A więc po kolei... Chciałabym wszystko ładnie i składnie o tym anime powiedzieć, bo nie dość, że jestem osobą szeroko ,,reklamującą" swoje ulubione serie, to jeszcze widziałam, że nasi czytelnicy są średnio do niego nastawieni.
Dobra, po pierwsze - skierowane do wszystkich nieprzychylnie nastawionych - zauważcie, że z jakiegoś powodu, anime jednak stało się ,,hitem roku" i jest uwielbiane przez tyle osób na świecie. Ze swojego zaufanego źródła wiem, że kreska w mandze najpiękniejsza nie jest i zdarzało się naprawdę dużo lepszych (choć serio nie sprawdzałam). Jeżeli kreska jest średnia, to w czym tkwi tajemnica? Zapewne chodzi szczególnie o fabułę. Oryginalna, przeważnie nieprzewidywalna (choć dwa razy domyśliłam się co się stanie i popsułam sobie zabawę...) i każdy znajdzie tam coś dla siebie.
Poza tym jest tam mnóstwo ciekawych i różnorodnych postaci, tak że każdy z łatwością może znaleźć tam swojego faworyta, a fakt że niekoniecznie jest on główną postacią nie jest w tym wypadku żadną ujmą.
Plus oczywiście openingi, endingi i soundtracki, które są świetne, pasują do akcji i już teraz niektóre z nich robią za popularnę hity.
Tak więc, mówiąc krótko, anime które KONIECZNIE musi się znaleźć na liście ,,do obejrzenia" :3 

Ulubiona postać: Kapral Levi, Eren Yeager
Ulubiony cytat: ,,Poddajesz się tylko dlatego, że nie wierzysz w wygraną?" 

Eren Jaeger 


Armin Arlert


 Mikasa Ackerman 


Kapral Levi
 

Hanji Zoe


Ervin Smith
 

Jean Kirschtein


 Sasha Braus


Opening 1


Ending 1


Okej, mam nadzieję, że choć trochę z was udało mi się przekonać. A jeżeli nie trafiła do was ta ocena, to po prostu zdajcie się na moje słowo i obejrzyjcie choć jeden, czy dwa odcinki, żeby sprawdzić, czy jest to coś dla was c: Nie pożałujecie ^^

Tak w ogóle to dość znacząco spadła nam miesięczna ilość wejść. Podczas gdy w sierpniu było 2 080 wejść, to we wrześniu tylko 1 528. Trochę mnie to podłamało, ale mam nadzieję, że jest to spowodowane powrotem do szkoły, a w październiku będzie dużo lepiej :D

Poza tym wygląda na to, że wygrałam jako najlepsza autorka września, za co bardzo dziękuję :3
I zachęcam do udziału w ankietach większą ilość osób ^^

4 komentarze: