wtorek, 24 grudnia 2013

Christmas time.~


Jeju, to już nasze drugie święta na tym blogu. Tak trochę nie wierzę, że minęło już tyle czasu. ,,Mądra" ja, oczywiście nieświadomie przegapiłam ,,urodziny" bloga, więc wypowiem się tak krótko teraz. ^^
Bloga założyłam z myślą, że popiszę trochę i pewnie usunę, jak robiłam, szczerze mówiąc, z każdym innym. Jednak polubiłam to wszystko. I choć nie jest on w najmniejszym stopniu profesjonalny (jednym z dowodów na to jest to, że żadna z osób, która go choć chwilę pisała, nie przekracza gimnazjum), to przez trochę więcej niż rok miał 18 503 wyświetleń (z czego tylko 13 417 z Polski), 49 obserwatorów i 281 komentarzy. Poza tym 3 dziewczyny z własnej woli pisały go razem ze mną (z czego dwie wciąż tu są).
Naprawdę to jest więcej niż się spodziewałam,  a jednocześnie jestem bardzo ciekawa co nam przyniesie przyszły rok *^*
Wiem, rozgadałam się, choć zapewne i tak nikt tego nie czyta, ale cóż... Musiałam :D   

A teraz bardziej świątecznie...




Życzymy Wam zdrowych, miłych i wesołych 
Świąt Bożego Narodzenia,
Przyjemnej atmosfery rodzinnej,
Wielu cudownych prezentów pod choinką,
Pysznego jedzenia na wigilijnym stole,
Dobrych relacji z przyjaciółmi,
I ogólnie wszystkiego czego tylko chcecie! ♥




A teraz jeszcze taki mały ,,bonus" ^-^
Oto zdjęcia choinek i świątecznych ozdób od autorek! :D

Jal.


Duża choinka stojąca w salonie; oczywiście z przyzwyczajenia nałożyłam mnóstwo efektów na zdjęcie, sorry >.<


Mała, sztuczna w moim pokoju. Jeśli ktoś z was zgadnie jakie postacie są na rysunkach, to to będzie cud ;-;

Yae Furusawa




Zdjęcia od Ki Chan wstawię jutro, bo jeszcze mi ich nie wysłała :3

No i to na tyle :D

Jeszcze parę informacji (wiem, że święta, ale muszę ;-;)

Po pierwsze, bierzcie udział w konkursie, bo jak nie, zostanie on po prostu odwołany - [KONKURS]
Po drugie, stworzyłyśmy blogowi fanpage, więc zachęcamy do klikania łapek - [FANPAGE]
Po trzecie, nie zapominajcie głosować na to, czy Ki ma zostać na blogu.

I to już koniec, jeszcze raz wesołych świąt <3


6 komentarzy:

  1. ojej, jaki świetny pomysł z tymi rysunkami na choince :D. Nie znam tylko tego pierwszego, ale resztę oczywiście poznałam xD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna choinka ;] naprawde podoba mi mi sie ;] a w miedzy czasei zapraszam do mnie http://animecrush.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych, trochę późno, ale zawsze <3 Szczęśliwego Nowego Roku ^ ^ Na choince jest na pewno ten z FMA, ale nie oglądałam więc nie wiem jak ma na imię, Sakura, L, Misaki Mei i możliwe ze Karin z Naruto, ale pewnie się mylę xD ;) Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  4. *Życzenia świąteczne po świętach XD* Także życzę wszystkiego naj ^^ i na tych obrazkach na choince to myślę że tam są:
    Grell z Kuroshitsuji, L z Death Note, Ed z FMA, Taiga z Toradory, Mei z Anothera, Sakura z Naruto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja siostra od lat interesuje się anime, więc postanowiłam jej podrzucić pod choinkę prezent związany z jej ulubionymi kreskówkami :). Tym razem wybór padł na stylowy kubek 3d z nadrukiem Sailor Moon, który kupiłam na https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niej. Siostra od zawsze lubiła tą bajkę, więc pomyślałam, że będzie zadowolona z takiego gadżetu. Tak jak myślałam, nie myliłam się, a prezent okazał się być strzałem w dziesiątkę :).

    OdpowiedzUsuń