środa, 12 marca 2014

Chuunibyou demo Koi ga Shitai! (anime)

Opis:

Yuuta Togashi cierpiał w gimnazjum na tzw. "chuunibyou", swego rodzaju "chorobę", przez którą przechodzą dorastający nastolatkowie (okres buntu, przesadna nieśmiałość, etc.). Skończył jednak szkołę i wydawało mu się, że w ten sposób zostawił za sobą swoją gorzką przeszłość… niestety rzeczywistość okazała się trochę inna. Na początku liceum wszystko szło jak z płatka, a on przeżywał prawdziwą wiosnę młodości – przynajmniej do momentu, kiedy miało miejsce pewne smutne lecz nieuniknione wydarzenie. Doprowadziło ono do podpisaniu kontraktu pomiędzy Yuutą, a Rikką Takanashi i zburzenia jego spokojnego życia, którego tak desperacko pragnął.


Ogólne informacje:


Premierowa emisja - 2012
Ilość odcinków - 12
Czas trwania - 24 min.
Gatunek - Seinen, Komedia, Romans, Szkolne




Główne postacie:


- Takanashi Rikka
- Nibutani Shinka
- Togashi Yuuta
- Makoto Isshiki
- Sanae Dekomori
- Kumin Tsuyuri


Moja ocena:
10/10
Chuunibyou demo Koi ga Shitai! znalazłam przypadkiem. Anime ani trochę mnie nie zawiodło - stąd taka wysoka ocena. Świetnie bawiłam się oglądając tę serię dzięki humorowi i pięknej kresce. Postacie były fantastycznie dopracowane, jak i różnorodne. Muzyka może i nie wygrywała, że boska, och, ach!, ale ładnie dopełniała tę serię. Anime było miłym oderwaniem się od rzeczywistości. I dało mi wiele pomysłów na opowiadania ^^ Walki w świadomości gimbusa, że tak to nazwę, ładnie zostały wpasowane w zwykłą rzeczywistość anime. Z czystą duszą polecam Wam serię Chuunibyou demo Koi ga Shitai!.
Ulubione postacie: Togashi Yuuta, Takanashi Rikka

Makoto Isshiki


Takanashi Rikka


Sanae Dekomori


Nibutani Shinka


Kumi Tsuyuri


 Togashi Yuuta


Opening:

 

 Ending:

 

4 komentarze:

  1. Słyszałam o tym anime, aczkolwiek jakoś mnie nie zachwyciło za specjalnie, po 2/3 odcinkach przestałam oglądać xD Może kiedyś jeszcze do tego wrócę....

    OdpowiedzUsuń
  2. Anime oglądałam i ujęło mnie zarówno humorem jak i tematyką, seria bardzo mi się podobała, przy czym drugiej jeszcze nie miałam okazji obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym i widziałam z niego wiele screenów, fan artów, etc, ale jakoś nie potrafię się do niego przekonać :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam anime i bardzo mi się spodobałam ale będąc szczerą przypomniałam sobie że widziałam to anime dopiero po zobaczeniu twarzy bohaterów. :)

    OdpowiedzUsuń