sobota, 5 lipca 2014

30 000 wyświetleń i... KONKURS!

Wybiło 30 000 wyświetleń na naszym blogu i z tej okazji zamierzamy zorganizować kolejny konkurs!

A więc tak...

Tematem konkursu są 
WAKACJE!
Konkurs polega na wysłaniu nam pracy powiązanej z podanym tematem.
A może to być: rysunek, fan art, fanfic, cosplay, zdjęcie, piosenka, czy jeszcze coś innego, czym po prostu pokażecie nam swoją kreatywność. 
Praca musi być związana w całości (lub przynajmniej zawierać fragmenty) powiązane z tematyką M&A, na przykład z waszymi ulubionymi bohaterami bądź całymi seriami.

Dla zwycięzcy przewidujemy NAGRODY w postaci:

- jednej, wybranej przez siebie mangi
- przypinki z dowolnym wzorem
- jednego opakowania Pocky
+ jeżeli będzie zainteresowany/a zostanie przyjęty/a na staż na naszego bloga

Wszystkie prace wysyłajcie na e-mail:
Manga.and.Anime.official@gmail.com

W treści musicie podać:
Imię i nazwisko
Wiek
Miasto, w którym mieszkacie
A jeśli zajmiecie pierwsze miejsce, 
będziecie musieli napisać nam również:
Wasz dokładny adres
I szczegóły związane z nagrodami

Konkurs trwa do 2 sierpnia 2014 roku do godziny 23:59.

Zapraszamy do brania udziału, ponieważ każdy z was ma szansę wygrać! ♥


~ Jal, Yae Furusawa

10 komentarzy:

  1. Gratulacje!
    Kreatywne konkursy to nie dla mnie, chociaż może w sumie warto byłoby się jakoś wykazać? haha xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli tylko będziesz mieć jakiś pomysł, to zapraszamy ;D

      Usuń
  2. ooo.. już biorę się do roboty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł z tym konkursem, aż mnie korci, żeby wziąć udział.
    Jak zobaczyłam słowo fanfiction, uśmiech zagościł na mojej twarzy. Mam na tym polu niejakie doświadczenie, ale chciałam o coś zapytać. (żeby potem nie było wpadek, wiadomo). Tolerujecie yaoi (czy też shounen-ai)? Otaku można być, a za tym gatunkiem nie przepadać, dlatego pytam.
    Stara ze mnie fujoshi, dlatego chciałam polecieć w ten temat. :3
    Czekam na odpowiedź czy mogę z czymś takim wyskoczyć. Jeśli nie, to trudno, ale na wszelki wypadek pytam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasz jedyny warunek, to to, żeby było to wakacyjne. Resztę zostawiamy wam, więc tak, może być yaoi ;D

      Usuń
    2. Super! To biorę się do roboty ;)

      Usuń
  5. Gratulacje z okazji tak dużej liczby wyświetleń!
    Pomysł na konkurs - genialny, więc może się skuszę...

    Pozdrawiam!
    MinoShi

    OdpowiedzUsuń
  6. Konkurs trwa, a ja dopiero teraz się zorientowałam xD Na pewno wezmę udział ^^

    OdpowiedzUsuń