wtorek, 6 sierpnia 2013

Cosplay cz. 5

























Witam witam :3 Dziękuję Wam bardzo za to, że chcieliście, żebym została na blogu. To znaczy, jedna osoba głosowała, że mam nie zostać i nadal zastanawiam się, czemu, ale końcem końców stałam się jedną z współautorek bloga, za co dziękuję =^.^= Jutro wyjeżdżam, więc nie będzie mnie do osiemnastego sierpnia. 
Wiadomość dla Hetardów - siedemnastego sierpnia w Łodzi jest Hetalia Day, jeśli ktoś czyta to/ogląda :3

PS. Najlepszą autorką lipca jest EmoGirl, od teraz głosujcie na autorkę sierpnia :3

4 komentarze:

  1. Same ulubione postacie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w tych cosplayach <3
    dlaczego ja nie mam twarzy "wyjętej z anime"?!
    Vash, Luffy, Sebastian, Ciel, Luka, Alois, Ed, Misa, Grel~ wszyscy idealni! hm ... a ten gościu ze strzykawką to z jakiego anime, mangi? o.O jest kawaii~

    OdpowiedzUsuń