środa, 18 grudnia 2013

Obrazki z "Hetalia Axis Powers" - Anglia



Witamy naszych drogich i kochanych czytelników po przerwie! Tak, my, bo podczas pisania notki gadam sobie z Jal i postanowiłam, że razem Was przywitamy. Należy mi się wpierdol (Jal też, ale to inna sprawa D:), bo długo mnie nie było. Przepraszam, chylę głowę, a wpierdol przyjmuję. Teraz w święta chcemy zrobić coś takiego epic, jak to określiła Jal. No i jakiś tam pomysł jej chodzi po głowie jakiś kącik... ale ni mówię, bo jeszcze ona mnie zbije i będzie źle D:
Chciałam tylko, żebyście nie zapomnieli - jesteśmy tu, choć dość rzadko piszemy, ale Wasze komentarze są odczytywane na bieżąco. Dobra - kończę, bo zanudzam. Sayonara, do napisania ~ :3

2 komentarze:

  1. Nie oglądałam jeszcze ;) Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam, ale może kiedyś ;)
    Mam pytanie, bo pisała maila odnosie bycia współautorką bloga i nie dostałam żadnej odpowiedzi, więc prosiłabym o jak najszybszą odpowiedź, bo zależy mi na czasie ;)

    OdpowiedzUsuń